آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

آریان جون

حرفای گنده تر از هیکل ش

1392/5/30 1:46
نویسنده : مامان آریان
789 بازدید
اشتراک گذاری

*پسرم سر صبح دمار از روزگارم در میاره که بستنی می خوام.وقتی نهایتا به من غلبه کرد و بهش بستنی دادم حالا نمی خورد.

میگم : بستنی تو بخور دیگه.میگه: الان بستنی بخورم، معدم م درد میاد.

من: الان دقیقا کجات درد میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سوالسوال

*پسرکم صبح که از خواب پا شد چند جاشو پشه نیش زده بود و هی خودشو می خاروند.گفتم بیا برات پماد بزنم خارشش خوب بشه.میگه: نمی خواد ، من خوشمزه ام پشه هی منو می خورده.خوشمزه

*داشتم برا آریانم سیب پوست می کردم.اول چهار قاچ کردم و تخم هاشو گرفتم.تا خواستم پوستشو بگیرم، گفت: نه نه پوست نکن، پوستش مفیده.تعجبتعجب

*آریان خیلی از میوه ها رو مثله انجیر و انگور و گیلاس نمی خوره.یه شب بابایی هی بهش اصرار می کرد بیا میوه بخور .آریان بعد از کلی انکار گفت: والا حسشو ندارم.متفکراوه

وقتی دید بابایی خودش داره می خوره، گفت: آفرین بخور خیلی برات خوبه.چشمکچشمک

*آریان داشت آب بازی میکرد.منم مشغول آشپزی بودم .قرار بود بعد تموم شدن کارم برم پیشش باهم بازی کنیم.میگه: آب بازی خیلی حال میده.

هی  صدام میکرد که برم پیشش، بهم میگه: اعصاب منو خورد کردی.بیا دیگهههههههههکلافهکلافه

 *امروز لباس پوشیدیم که بریم بیرون .چون هوا بارونی بود آریان کتونی ش رو پوشید..رفتیم تو حیاط میگه: مامانی ببین چه خوش تیپ شدم.بغل

*آریان و ترنم داشتن بازی می کردن.ترنم داشت میرفت.اریان دستشو گرفت و گفت: بیا بازی کنیم عزیزم.

*آریان داشت میرفت دستشویی گفت: یه نفر بیاد منو بشوره.خواستم برم گفت: نه بابایی بیاد.بابا گفت: ولش کن آریان.مامانی میاد.

آریان گفت: الان که بیرون نبودی خسته نیستی، خودتو لوس نکن بیا.

نیشخند

 بابایی همعصبانی سریع پا شد و رفت پیشش و من پیروز این میدان بودم.

:::باید بگم بیشتر این حرف ها رو از مکالمات روزمره خودمون و یا از تو کتاب داستاناش یاد میگیره.

امروز پسرم همراه باباش رفت آرایشگاه و مثله یه آقای تمام عیار اصلاح کرد و خوشکل شد.

اینم یه عکس قبل از اصلاح یه روز که با بابایی رفته بود پارک:

 *چند تا عسک قشنگ دام الان حسش نمیاد برم دوربین بیارم و بقیه کارها.

این روزها حال مامانم باز خیلی بده.به شدت درد لعنتیش شروع شده.خواهر بزرگم پرستاره .دو سه روزه هی به مامان مرفین میزنه اما انگار نه انگار. بابام از اداره اومد میگه مامان چطوره؟ خواهر دانشمندم جواب میده : خوب نیست. داره می میره.

تو این اوضاع احوال وقتی خواهرام هستن خیلی بهتره چهارتا چرت و پرت میگیم حداقل. اما تنهایی اعصاب ادم می ریزه بهم.نامرد فردا داره میره خونش باز من تنها میشم.

خدایا درد مامانمو آروم کن.

*فرمون ماشین آریان خراب شده و فعلا در دست تعمیره بس که این فرمون بیچاره رو هی چپ و راست کرد.تو مسیر خونه ما تا خونه مامانم یه کوچه سربالایی و سرپایینی داره و البته یه راه مستقیم که وقتی اریان با ماشینش میاد از سربالایی نمیریم چون شیبش زیاده بهش میگم ماشینت خراب میشه..میگه: مامانی ماشینم هر وقت غدا خورد بزرگ شد می تونه بره سر بالایی؟؟؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان خورشيد
30 مرداد 92 9:24
آخ قربون اين حرفاش كه دلم مي خواد واقعا اين پسر خوشمزه رو بايد درسته قورت داد. برا مامانتون خيلي ناراحت شدم. الهي زودتر خوب بشن. براي شما هم آرزوي صبر و آرامش دارم. بلا از همتون دور باشه و هميشه مامان و بابا و خواهرتون رو شاد و سرحال كنارتون داشته باشيد.
رضوان مامان رادین
30 مرداد 92 10:41
وای چقدرررررررررررر عاشق این شیرین زبونیاشم...شیطون خاله... راستی خانوم گل چی شده؟خدا بد نده
مامان حسام كوچولو
30 مرداد 92 15:57
شيرين زبون من قربون اون حرف زدنت. وقتي خاطرات آريان رو ميخونم احساس مي كنم آريان داره جلوم اين حرفا رو مي زنه.از بس كه دوستش دارم هر وقت عكساشو مي بينم كلي قربون صدقه ش ميرم. انشالله خدا حفظش كنه.
باور كن هر وقت دعا مي كنم به ياد مامانت هم هستم انشالله خدا كمكش كنه زودتر خوب بشه.



خیلی لطف داری عزیزم. انشالله با دعهای شما مامانم بهتر بشه. حسام گلم رو ببوس
مرجان مامان آران
30 مرداد 92 16:11
وایییییییییییی خدااااا از دستتتتتتتتت اریان خوشگلممممممممممممممممممم هزار ماشالااااااااااااااااااا ایشالا مامانتونم روز به روز بهتر بشن عزیزممم
خاله زینب
30 مرداد 92 19:34
خدا مامانت رو هر چ زودتر خوب کنه ب حق همین وقت عزیز...
اخه این چ حرفی بود اجیت زده؟!!!!!!!
خیلی بده وقتایی ک مرفین هم اثر نداره...
یاد شوهر خدا بیامرز ابجیم افتادم


ای خواهر از بس غصه میخوریم گاها به طور لحظه ای خل میشیم ما خواهرا. همین قدر هم محض شوخی چرت وپرت نگیم دیگه هیچی.
مامان آریام
30 مرداد 92 20:28
وای چقدر دلم برات تنگ شده بود آریان خوششمزه شیرین زبون ایشاالله حال مامان هم زودتر بهبود پیدا کنه
ღ مونا مامان امیرسام ღ
31 مرداد 92 2:43
وای که خودت هم میدونی چقدر خوشمزه ای خیلی بانمکه ماشالله خدا براتون نگهش داره پوستش مفیده خیلی سخته جلوی این فسقلیها حواست باشه هر چیزی نگی امیدوارم مادرتون خیلی زود بهتر بشن خیلی ناراحت میشم اینقدر مریض احوالند
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
31 مرداد 92 5:08
سلام_________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ____________من اپم...._____$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ ________بیا سر بزن.....______$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ ______نظر یادت نره..._________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ________میخوام بترکونی_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____ _______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___ ___$$$$$$___________________$$$$$$$$$$ سلام نازنینم با سه تا پست جدید اپم پست ثابت و حتما مطالعه کنید مخصوصا دوستایی که میخواستن تو قرار وبلگی ما رو همراهی کنن بخونن که میخوام برش دارم پست تولود ایلیا و رفتن عروسی
مامان بردیا
31 مرداد 92 18:06
واقعا آدم کم میاره از زبون این بچه ها...خیلی خوش تیپی گل نازم
مامانی درسا
1 شهریور 92 3:21
قربونت برم من فلفلی من ..... من عاشق حرف زدنتم عزیز دلم ..... سرحال میشم از خوندن خاطراتت گلم
مامان مهدیس و ملیسا
1 شهریور 92 19:11
فداششششششششششششش بشم مننننننن عزیزززززززززززززه دلممممم با اون حرفاش بوووووووش ایشالله مادرتون هم به زودی خوب میشه
مامان سپهر كوچولو
3 شهریور 92 11:09
salam in gol pesare shoma vaghean be delam neshaste vase hamin kheili vaghte linketoon kardam age shoma ham doost dashtid mano link konid inam vase arianjoooooon


حتما گلم. در اولین فرصت با افتخار لینکتون می کنم
وفا
4 شهریور 92 9:37
ای جووووووووونم .. چه حرفای بامزه ای .. عاشق این بچه های بلبل زبونم
مارو یادت هست مامان اریان جون .. پارسا فقط دو روز از اریان کوچیک تره


البته اگه درست حدس زده باشم هم استانی هستیم.درسته؟چه عجب.خوشحالم دوباره اومدین پیشمون
مامان بردیا
4 شهریور 92 16:33
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥
مامان امیرعلی
4 شهریور 92 22:32
قربونت برم عزیزم بااین دهن کوچولوت این حرفای گنده روازکجامیاری؟انشالله مامانت زودی خوب بشه زهره جونم
الی مامی آراد
5 شهریور 92 13:13
ماشالله به این بچه ها من موندم این حرفها رو چطوری یاد می گیرن
سمان مامان آرشیدا
9 شهریور 92 1:56
آخی عزیزم هزار ماشاللا بهت پسر شیرین زبون. ایشاللا مادرتون هر چه زودتر شفا بگیره و دردش آروم بشه.
مامان ایلیا
11 شهریور 92 14:55
وای عزیزم قربون این حرف زدنش برم....هزار ماشالله.... خیلی پسر باهوشی و نازیه...زنده باشه عزیزم زیر سایه پدر و مادر... ان شااالله حال مامانتون هر چه زودتر بهتر بشه... ببوسید اریان گل را...
نوشين مامان آريا
12 شهریور 92 13:31
عزيزم خيلي شيرين زبوني پسر ناز. ايشااله مادرتون هر چه زودتر بهبود پيدا كنه و سلامتي شو بدست بياره
مامان امیرحسین و کوثر جونی
13 شهریور 92 15:49
ان شاالله هر چه زودتر حالش خوب خوب میشه عزیزم.نگران نباش.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد