آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

آریان جون

گذران روزها

1392/9/29 3:20
نویسنده : مامان آریان
1,350 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای نارنینم سلام

بعد یه غیبت طولانی ائمدیم.ما خوبیم.آریان هم خوب و شیطون مثله همیشه.

الحمدالله مامانم هم با دعاهای شما خوبان

بهتره گرچه هنوز دردش کاملا خوب نشده اما خیلی بهتر شده.

واقعا خوشحالم دوستای خوبی مثله شما عزیزان داریم که همیشه با پیام های پراز مهرتون منو پسرم رو شرمنده محبت هاتون می کنیم.

اول چنذ تا عکس از پسری بذارم  که برا تولدش رفتیم اتلیه و گرفتیم.

عاشق این عکسشم. 

 

 

 

*پسرکم پیشرفت های خیلی خوبی داشته از یک تا ده به انگلیسی میشمره و همین یک تا ده رو به فارسی و انگلیسی عددهاشو میخونه.

خیلی تر عددهای دو رقمی رو بلده بخونه ولی دهه بیست و سی رو کامل نمی تونه بگه.بعضبی ها رو به اشتباه می خونه.مثلا 26 رو میخونه دوتاد و شش. یا 13 رو میخونه یکتاد و سه

ولی دهه 50 و 70 و 80 90 رو کامل درست میخونه  شصت رو هم گاها شصتاد میخونهزبان بعد اینکه هرکدوم رو هم خوند میگه: مامانی آفرین بگو دیگه. 

* آریان مریض بود رفتیم دکتر.تا دکتره میخواست معاینه ش کنه و گلوش رو ببینه گفت: اقا دکتر شما بستنی خوردی چوبشو میدی من بخورم؟؟؟؟؟

دکتره کلی خندید و گفت: همش که نباید شما بستنی بخورین.یکم هم من میخورم.

* یه شب پشه ویز ویز میکرد آریان بیدار شد.صبح روز بعدش داشت برا باباش  با یه لحن خیلی شاکی تعریف میکرد گفت: بابایی به پشه گفتم: پشه تو سوت کشیدی من خوابیده بودم بیدار شدم. 

*یه روز موبایلمو میخواست گفتم نه مامان موبایلم شارژ نداره ولش کن.گفت:باشه ولی من عروسی گرفتم موبایلتو میدی به من .باشه؟آخه من موبایل ندارم که.نیشخند

* یه شب اومد تو آشپزخونه گفتم آریان سرامیک سرده دمپایی نداری برو بیرون.

گفت : بغلم کن.گفتم چرا بغلت کنم؟ گفت: پام یخ می کنه،چون دوستم داری بغلم کن.خوشمزه 

* زنعموم بود خونمون.گفت: مامانی اسم زنعمو چیه؟ گفتم: طاهره.

گفت: دایره؟؟؟؟؟؟بعدشم گفت: همون گردی؟؟؟؟؟خنده

* پسرکم بعد غذا میگه: اله شکر خدا برکت بده.خدا روزین تون (= روزی) رو بیشتر کنه. 

*پسر عزیزم وقتی دارم ظرف میشورم میاد ظرفا رو برام آب می کشه.اگه بدونین با چه دقتی تمیز آب میزنه.

*آریان همراه باباش رفت آرایشگاه.تا موهاش یه خورده بلند میشه میگه: بابایی بریم موهامو کوتاه کن.

قبل آرایشگاه:

 

بعد آرایشگاه:

* اینم یه عکس که با کلی مشقت گرفته شد:

 

و دیگه بگم از شیطونی های آریان

 

و  چند تا عکس دیگه:

 

این روزا بهترین سرگزمیش چیدن پازله.هر پازلی رو فقط یکی دوبار که درست می کنه از دفعه های بعد جای تمام قطعه هاش رو حفظ میشه.این دفعه عکساشون رو میذارم.

فعلا دیگه چیزی یادم نیست. ساعت 3:20 بامداد 29 آذر.تا بعد... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
29 آذر 92 4:22
الحمدالله که حالشون بهتره ان شالله اون درد کم بر طرف شه عزیزم حسابی نگرانت بودم کاش زودتر می امدی دلم هزار راه رفت خدا شکر که هستی اریان جون که هزار ماشالله ظرف میشوره اعدادو بلده افرین گل پسر خوشگل ماشالله به شیطونی هات خاله جون
مامان حسام كوچولو
1 دی 92 1:43
سلام خدا رو شكر كه خوبيد من خيلي خوشحالم. انشالله كه مامانت هم بهتر باشه. عكسا هم عالي بودن مثل هميشه. آريان هم كه هزار ماشالله مردي شده براي خودش . قربونت برم من. راستي يلداتون مبارك
مامان بردیا
4 دی 92 9:45
ماشالا چقققققققققققققد عکساش ناز شدهروزگارتون خوش
مامان آریام
4 دی 92 11:37
زهره جان خدا رو شکرکه به حالت خوب و عادی برگشتید..خیلی خوشحالم.مطمئن باش زمان تسکین همه دردهاست. چه عکسهایی قشنگی..کلی کیف کردم...دلم باز شد.دلم خیلی برای آریانی تنگ شده بود.ماشاالله دیگه مرد شده برای خودش
مامان آریام
4 دی 92 11:40
زهره جان منتظرت هستیم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
5 دی 92 5:33
دو تا چیز که توی چرخش زمین نه تموم میشه و نه تغییر میکنه، یکیش شکوه تولد عیسی مسیحه و یکیش عشق دوست به دوسته!
نی نی توپولی
5 دی 92 15:43
خوشحالم که برگشتی آریان رو ببوس
مامان آرشیدا کوچولو
6 دی 92 7:18
چه پسر وروجک جیگملی
نوشين مامان آريا
8 دی 92 8:56
عزيزم خوش اومدي دلمون براتون تنگ شده بود ايشااله كه مامانتون روز به روز بهتر بشه . تولد گل ما هم مبارك باشه هميشه شاد و سلامت باشين و روزهاتون رنگارنگ باشه ماشااله ناز كه بود نازتر شده عكسهاش هم خيلي قشنگه تولدت مبارك
نوشين مامان آريا
8 دی 92 10:14
خوش آمديد دلمون براتون تنگ شده بود اول از همه تولد آريان جون مبارك باشه ايشااله صد ساله بشه و هميشه شاد و خندان و روزهات رنگارنگ باشه عزيزم . عكسهات خيلي خوشگل مزه شدند. آفرين به پسر باهوش كه اين همه چيز ياد گرفته و به مامان جونش كمك مي كنه زهره جان ايشااله كه مامان هم هر چه زودتر خوب خوب بشه
مامان بهار
8 دی 92 11:02
سلام عزیزم! خوشحالم که حال مادرت بهتره انشاا... بهتر هم میشه! چقدر این آریان شیرین زبونه ماشاا...! خدا حفظش کنه! عکساش خیلی ناز شده! عزیزم.......
مامان حسام كوچولو
8 دی 92 14:33
سلام در يكشنبه اخر ماه صفر(يعني امروز) براي گشايش كارها و رزق و روزي فراوان و حلال سوره هاي (انشراح-التين-نصر- اخلاص- ناس- فلق-حمد) هر كدام هفت مرتبه قبل از غروب افتاب بخوانيد التماس دعا
نی نی توپولی
9 دی 92 14:09
____________$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ _____$$$$$$_____$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$ ___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$ ____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$ ______$$$__$$__$$$______________$$$$ ___________$$____$_______________$ ____________$$____$______________$ _____________$$___$$$__________$$ _______________$$$_$$$$$$_$$$$$ ________________$$____$$_$$$$$ _______________$$$$$___$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$ _______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$ ______________$$$__$___$$$______$$$$ ______________$$$_$__________$$_$$$$ ______________$$$$$_________$$$$_$_$ _______________$$$$__________$$$__$$ _____$$$$_________$________________$ ___$$$___$$______$$$_____________$$ __$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$ _$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$ _$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$ _$$_____$___$___$$$$____$____$$ __$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$ __$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$ ___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$ ____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$ _____$$_$$$$___$__$$__$__________________$ ______$$____$__$$$____$__________________$ _______$____$__$_______$$______________$$ _____دلم براتون تنگ شده بود
مامان آرینا موفرفری
16 دی 92 0:01
سلام عزیزم خیلی دلم واستون تنگ شده چند بار اومدم وب آریان جون ولی پیامم ارسال نمی شد . خیلی خوشحالم که مامان گلت حالش بهتره خداروشکر
پگاه مامان آرتین
16 دی 92 9:38
عاشق خودت وکاراتم.ماشالا
سمانه مامان پارسا جون
18 دی 92 18:59
کجایی زهره جون دلمون تنگ شده بود چه عکسهایی شده هزارماشاالله ماه شده آفرین به آریان شیرین زبون و گلم
مرجان مامان آران و باران
22 دی 92 18:04
الهی شکر که بهتر هستید عزیزمممممممممممممم وای قربونت برم من عاشق حرف زدنتمممممممممممممممممم
فهيمه (مامان محمدسپهر)
23 دی 92 8:53
بزرگترین درد دنیا اینه که ببینی اونی که تا دیروز درداتو می کشیده داره درد می کشه… اون یه نفر مـــادره …
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
26 دی 92 2:48
عزیز دلم خوبی کم پیدا شدی
مامان طاها
1 بهمن 92 11:54
سلام من وبلاگمو حذف کردم لینک طاها شاهزاده کوچولوکه تو پیوندات هست مال من نیست یک نفر دیگه بعد از حذف من این ادرس رو برا خودش ثبت کرده گفتم در جریان باشی . اشتباه نگیرید با من اریان جونو ببوس بای
الهام مامان امیرعلی جون
3 بهمن 92 23:10
چه پسره نازی .زنده باشه
الهام مامان امیرعلی جون
3 بهمن 92 23:10
عزیزم امیرعلی جون اینجا http://dokhmalysheklak.niniweblog.com با کد 7منتظر رای شماست لطفا تو نظرات بنویسید رای من کد 7 مرسی بابت حمایتتون فقط تاساعت 11شب فرصت باقیست. الان نفر دوم هستیم با لطف شما امیرعلی جونم تا رتبه ی یک هم میتونه بالا بیاد فداتون/پیش پیش بابت رای تون ممنون. راستی با تبادل لینک موافقید؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد