آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

آریان جون

شهربازی 22 فروردین

1393/1/24 0:26
نویسنده : مامان آریان
1,293 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب سه تایی رفتیم شهربازی بعدم شام خوردیم  و بعد آریان تو راه برگشت به خونه دیگه از خستگی بیهوش شد و خوابید.

 

آریان دراز می کشید و زیر توپ ها مخفی می شد و کلی کیف میکرد.اولش ازینکه بپره تو استخر می ترسید اما با کمی وعده وعید خوب شد.

 

و در تمام مدتی که روی هر وسیله ای بازی میکرد چشماش فقط و فقط دنبال قطاری بود که تو تونل می رفت و بعد استفاده از هر وسیله یه بار اونو سوار میشد و کلی کیف میکرد.به باباش می گفت: چه حالی داد.

چند تا عکس دیگه تو ادامه مطلب 

 

منو پسرم

 

سفره حضرت ابولفضل 20 فروردین خونه مادرجون

 

پسندها (2)

نظرات (32)

نوشين مامان آريا
25 فروردین 93 14:25
آريان جونم چه شهر بازي قشنگي رفتي كلي كيف كردي عزيزم
بهار
26 فروردین 93 23:30
سلام هدیه سنیا به شما دانلود تقویم لایه باز سال 93 با عکس دلخواهتون. در صورت قرار دادن لوگوی سنیا ،سایت سنیا ویرایش عکس هارو به عهده میگیره.
جانم مادر
1 اردیبهشت 93 13:48
سلام مامانی روزت مبارک باشه عزیزم.حالا فهمیدم اریان به این خوشگلی به کی رفته؟خوشحالم که دیدمت.همیشه دلم می خواست بدونم چه شکلی هستی... آروم و مهربون و با احساس.
مامان آریان
پاسخ
نظر لطفته دوست گلم.کوچولوهای خوشکلت رو از طرف من محکم ببوس
مامان آریام
1 اردیبهشت 93 23:31
سلام زهره جون..ببخش دیر اومدم.نمیدونی از اینکه دوباره برگشتی و پستهای شاد و جدید گذاشتی چقدر خوشحال شدم. دلم خیلی براتون تنگ شده بود و تو عید همش یادت بودم که الان در چه حالی و چی میکنی...امیدوارم حال مامان و بابای عزیزت خوب باشه و سالی پر از شادی و خوبی و سلامتی و خوشی داشته باشی...ماشاالله به آریانم که هر روز خوش تیپ تر میشه..ببوسش از طرف من
مامان آریان
پاسخ
مامان آریام عزیز باور کن من هم همیشه به یادتون بودم و هستم.آریام گلم رو ببوس
سمانه مامان پارسا جون
2 اردیبهشت 93 12:21
عزیز دلم روزت مبارک البته شرمنده با تاخیر گلم ایشالا همیشه سلامت باشی
مامان آریان
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامانی درسا
6 اردیبهشت 93 7:46
روزهای شاد شاد شاد مثل این روز بیاد ماندنی عزیزم ..... انشاالله روزهاتون پر از خوشی و سلامتی زهره جون آریا پسر گلم میبوسمت
مامان آریام
6 اردیبهشت 93 10:20
عزیزم شرمندم..فراموش کردم برات رمز رو بذارم.خصوصی برات گذاشتم
مامان آریام
6 اردیبهشت 93 10:20
رمز برای همه پستها 200 هست.باز هم شرمنده
مامان صبا
6 اردیبهشت 93 13:47
سلام عسیسم خوش به حالت حسابی خوش گذروندیا
فرزانه
7 اردیبهشت 93 7:40
سلام خوبید ؟ ماشا الله اریان جون قد کشیده و بزرگ شده. سعی کنید نزارید بره استخر توپ ، خیلی الوده ست یه بار محمد از رو سکو پرید نمی دونم کف استخر توپ چی بود که یهو بچه از درد به خودم پیچید تا یک ماه کف پاش درد می کرد . ماه قبل هم تو یکی از پارکهای بادی که تو فضای باز هستند یه بچه رو تو استخر توپ مار زده بود .
مامانی
9 اردیبهشت 93 22:14
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
14 اردیبهشت 93 4:46
سلام دوست جووونی خوبی عزیزم عهه چه جالب منم ایلیا رو تو این شهر بازی سر پوشیده بردم
مامان بردیا
14 اردیبهشت 93 18:11
سلام مامانی.خوشحالم که سلامتین.ببخشید که نمیتونم زود بهتون سر بزنم.دوستتون دارم
♥مرجان مامان آران و باران♥
21 اردیبهشت 93 19:34
سلام عزیزمم ببخشید دیر اومدم پیشتونن همیشه به گردش عزیزم شاد باشید خوشحال شدم دیدمت عزیززم اریان جون خیلی شبیه خودته خوشگلللل
سمانه
22 اردیبهشت 93 2:00
به به چشممون به جمال روی شما روشن شد. ماشاللا به این مادر و پسر خوشگل و دوست داشتنی.
♥مرجان مامان آران و باران♥
31 اردیبهشت 93 13:05
ایشالا که همیشه خوش باشید عزیزممممم
مامان حسام کوچولو
1 خرداد 93 17:09
سلام خوشگل من ماشالله بزرگ شدي دلم برات تنگ شده بود. زهره جون مامان خوبن؟
مامانی اریان
4 خرداد 93 15:38
سلام اریان جون منو شما هم اسمیم اما شما بزرگتری حتما به وب منم بیا بدو بدو
الناز
12 خرداد 93 14:59
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! ------------
حانیه
15 خرداد 93 15:33
سلام مامان آریان...پسر نازی ماشاالله دختر منم 17 مهر 89 به دنیا اومده
مامان امیرحسین
21 خرداد 93 11:44
عزییییییزم همیشه به شادی و شهر بازی ایشاللااز مامان گلت چه خبر؟انشاالله که بهتر باشه به امید خدا
سمانه مامان آرشیدا
26 خرداد 93 3:02
به به چه مامانی خوشگلی. خوشحالم که چهره مهربونت رو دیدم. آریان هم خیلی بزرگ شده ماشاللا. ببوسش از طرف من.
مامانی
1 مرداد 93 7:21
کجاییییییی دختر
مامان اسرا و اسما
7 مرداد 93 6:31
فطر، عید تولد انسان است. انسانی که به هفت دریای عشق گذر کرد و اکنون تولد خود را جشن می گیرد… عید فطر مبارک
بانو
13 مرداد 93 10:45
سلام با شب ادراری کودک خود چه کنیم؟ www.banoo.ir/post/894 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
20 مرداد 93 12:39
سلام چگونه کودکی مستقل تربیت کنیم؟ http://www.banoo.ir/post/939\ منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
3 شهریور 93 15:34
سلام برای کودک دلبندتان لالایی بخوانید. www.banoo.ir/post/974 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
10 شهریور 93 15:14
سلام ویژگی های یک مهد کودک خوب چیست؟ www.banoo.ir/post/1010 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
17 شهریور 93 13:19
سلام اگر میخواهید در تعیین جنسیت جنین قبل از بارداری موثر باشید بخوانید www.banoo.ir/post/973 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان خورشید
19 شهریور 93 8:50
سلام عزيزم. فكر كردم فقط من وقت ندارم. شما خوبين؟ آريان جونم چطوره؟ مامانتون حالش چطوره؟
مسافرکوچولو
27 شهریور 93 9:16
سلام دوست مجازی چندتا حرف داشتم باهات حرف اول وبت حرف نداره حرف دوم امیدوارم حالت خوب باشه حرف سوم میخوام دعوتت کنم به یک سایت که امیدوارم ماهانه جایزه میده برنده تبلت یاپلاک طلا پکیج کارت هدیه بشی لطفا ازاین آدرس بیاتامنم امتیاز دعوت ازیک دوست رابگیرم وتوهم برنده بشی انشالله http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati حرف چهارم دوست داشتی من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوهستم بیاتابیشترباهم آشناشیممنتظرم امیدوارم دعوتماقبول کنی عزیزم[بوسه]
ستاره زندگیم اریانا
11 اسفند 93 11:38
آريان جونم چه شهر بازي قشنگي رفتي كلي كيف كردي عزيزم ایشالا که همیشه خوش باشید عزیزممممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد