آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

آریان جون

یه حرفایی میزنه...

1391/8/28 1:11
نویسنده : مامان آریان
312 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک یه کارهایی می کنه و یه حرفایی میزنه.

شبا وقتی داریم میخوابیم یه لیوان آب پیشمه و آریان از زمانی که دراز می کشه تا بخوابه ده دفعه شاید بیشتر با یه لبخند مرموزی میگه آب بده و یه لب هم بیشتر نمیخوره.و چون لیوان رو در دورترین نقطه به خودم و آریان میذارم تا احیانا واژگون نشه و تا دراز می کشم باید بلند شم هر از گاهی کلی غر میزنم که لوس بازی نکن و مثه آدم یه دفعه آب بخور دیگه.

امشب دراز کشیده بودیم آماده خواب.آریان عجیب مهربون شد و هی منو و بابایی رو می بوسید.یه دفعه که محکم بغلم کرد و بوسم کرد کلی خ...کیف شدم و گفتم: الهی فدات بشم چقدر مهربون شدی امشب؟؟؟؟

یهویی سرجاشت  نشست و با حالت جدی گفت: لوس نشو. آب بده.

من تعجبتعجبتعجبمژهخنده                 و بابایی تعجبتعجبسوالنیشخند

 

**********

امشب پسری برا اولین بار تو مسجد  رفت مردونه و کلی همراه باباش سینه زد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان امیر حسین
28 آبان 91 12:37
الهییییچه با مزس این گل پسر.انشاالله همیشه سینه زن امام حسین باشه
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
28 آبان 91 12:55
سلام ما اومدیم با پست جدید بدو بیا دلم برا آریان سوخت بچه خودمم مریض شد
مامان آریام
28 آبان 91 14:40
الهی خاله فدای مردونگیت بشه واقعا نمیشه با این بچه ها مثل بچه رفتار کرد...خیلی عاقلند
مامان آنیسا
28 آبان 91 18:51
سلام خاله جون مهربون و آریان گل پسر قند عسل...شیرین زبون خاله من یه چند وقتی حس و حال نوشتن نداشتم تا امروز. ممنون که به یاد ما بودین. آریان جون رو ببوسین که مرد شده رفته سینه زده
مامانی پسل
28 آبان 91 19:53
سلام عزیزم امیدوارم پسر کوچولوت همیشه سلامت باشه منم نزدیکیای تولد پسرم وبی برا اونو خودمو درست کردم خوشحال میشم بیای پیشمو همراهم باشی
مونا مامان امیرسام
29 آبان 91 2:56
اااااااااااااااااای جاان موش بخوره تورو با اون زبونت.همه چی رو مثل سی دی ضیط میکنی.بوووووووووووووووووووووووووووس
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
29 آبان 91 10:26
امان از دست این نوع دوست داشتن های بچه ها اینها برای خودشون کلی سیاست مدار هستند
مامان پارساکوچولو
29 آبان 91 17:36
عزیزم خیلی جیگر شده پارسا میگه عزیزم بیا، مامان جون همیشه دوست دارم ..و ازین چیزا باید یه جوری به قولت خ....کیفمون کنن دیگه
مامان امیرعلی
29 آبان 91 20:56
عزیز شیرین زبونم
هیراد و عمه لیلاش
29 آبان 91 22:08
فدای تو پسر باهوش امام حسین محافظت کوچولو
مامان آرتین (الهه)
29 آبان 91 23:28
الهی من قربونت برم خاله جون
مامان پرهام
30 آبان 91 0:58
هاهاها خیلی خوشم اومد با زبون خوش به این بچه اب یخ بدید. خوب بریزید تو شیشه شیر آبشو نمیشه؟
پریسا مامان پرهام
1 آذر 91 15:25
سلام پیام های خصوصی تونو ندیدی؟ دیشب پرهام هم از گوش درد خوابش نبرد . دیدم امروز سرما خورده. حالا نمیدونم داره دندون کرسی عقبی در میاره یا چرک کرده. میخوام ببرمش دکتر امروز.
نازنین زهرا
2 آذر 91 3:25
سلام دوست عزیز... خیلی خوشم اومد از وبتون برای من که مث تو مامان هستم مطالب آموزنده ای داری... من مامان زهرا هستم زهرای من 5 ماه از گل پسرت بزرگتره... یه سری بمون بزن...لینکت کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد