آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

آریان جون

آریان تو پارک

1391/8/8 23:38
نویسنده : مامان آریان
520 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح نوبت دندون پزشکی داشتم.ساعت 9:30 رفتم و یه دندونم رو پر کردم و اومدم خونه.دیروز به آریان قول داده بودم که میبرمش پارک.بابایی میگفت تا بیدار شد گفت : دوخله پارک بریم. (یعنی با دوچرخه بریم پارک)

اومدم خونه و ناهارم رو آماده کردم و ساعت نزدیک 11 با پسری رفتیم پارک.عزیزم کلی تاب و سرسره بازی کرد تا ساعت یک ربع به یک که دیدم هرکار می کنم راضی نمیشه برگردیم.به بابایی زنگ زدم و گفتم بیا دنبالمون.بابایی رو که دید سریع گفت: امیدجونم اومد و رفت پیشش.

آریان به یه نی نی تو پارک که اسمش آیلار بود یه بیسکوییت رنگارنگ داد.سه چهارتا بچه تو پارک بودن که همشون موقع رفتن کلی گریه کردن.اینم از بچه های این دوره زمونه.پارک اومدنشون با خودمونه اما برگشتشون با خداااااااااااا

اینم عکسای پسرک امروز تو پارک.البته اینم بگم که پسرک اصلا برای عکس گرفتم همکاری نمی کنه و با نهایت توانش عکسها رو خراب می کنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
9 آبان 91 0:07
خوش گدشت خوشگل خاله؟ الحمدلله انگار خیلی بهتر شدی .خدا رو شکر
مامان نصفه نیمه
9 آبان 91 0:50
اووووف چه خوردنیه این خوشمله... عینهون پسرعموی منه... پسرعموی منم از این ژستای خوشگل می گیره... وای بخورمش من... از لینک ممنون.. منم شما رو لینک کردم..
زهرا مامان امير علي
9 آبان 91 0:51
سلام .انشاله هميشه سلامت باشي عزيزم و بري پارك بازي كني قربونت برم
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
9 آبان 91 0:57
بله متوجه نشدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مونا مامان امیرسام
9 آبان 91 2:50
به به چه پسر دست و دل بازی.قربون اون دل مهربوونت عینکش رو نگاه چه خووجله
مونا مامان امیرسام
9 آبان 91 2:51
پارک کلی بهت چسبید نه ؟هم به اریان جون هم به مامانی که اریان کوچولو رو سلامت و خوشحاال میبینه
مامان خورشيد
9 آبان 91 7:45
خيلي خوشحالم كه خوب خوب شده. چه تيپي داره اين آريان. اگه بودم شك نكن دزديده بودمش.
مامان امیر مهدی
9 آبان 91 14:29
سلام با تولد امیر مهدی آپم.یادگاری فراموش نشه
مامان امیرحسین
9 آبان 91 17:26
سلام.آریان جونم.خوشحالم که بهتری و می ری ددر.خوش بگذره عزیزم.خوشتیپ خاله خیلی دلم می خواد لپتو بکشم الهی.بوس بوس
مامان پارساکوچولو
9 آبان 91 17:26
عزیز خاله خدار و شکر خیلی بهتری زنده باشی آریان جون .آره زهره جون شبا بهتره تا صبح خشکه
شهرزاد
9 آبان 91 17:43
خدارو شکر که بهتر شدی شیرینیییییی.چقد خوشتیپی شما جوجو کوچولو
خاله ارزوني
9 آبان 91 23:38
چه پسمل نازي
مامان بردیا
9 آبان 91 23:42
الهی...الهی....خداروشکر.یعالمهواسه آریانی
مامان آرینا موفرفری
10 آبان 91 2:06
آریان جون حالت خوبه خوب شدهاااا عزیزم همیشه همینطور باش.سرحال و شیطون بلا
مامانی درسا
10 آبان 91 2:24
عزیزمی کلی لاغر شدی ها ولی خوش تیپی لاغری و تپلی نمیشناسه ..... خوشجالم که خوبی عزیزم
مامان زهرا
10 آبان 91 4:31
سلام خانمی خوبی آریان جون خوبه من یک هفته نبودم کلی اتفاق افتاده خیلی بابت مریضی گل پسرت ناراحت شدم خدا هیچ بچه ای را مریض نکنه خدا را شکر که بهتر شده مواظب خودتون باشید
مامان زهرا
10 آبان 91 11:34
دوست گلم با سه تا پست 37-38-39 بروزیم
علامه کوچولو
10 آبان 91 16:23
منم رنگارنگ خوب شدیا ناقلا آفرین همیشه سرحال و شاداب بمون باشه
خاله زینب
10 آبان 91 21:56
ای جانممممممممممممم چ خوش تیپم کرده پسرموووووووووووون
مامان بهار
10 آبان 91 23:40
سلام مامانش! بعد از این مریضیها، خوشحال شدم که رفتین خوش گذزوندین! ایشا.. همیشه خوش باشین دوست خوبم آریان جونم خوش تیپ بود خوش تیپ ترم شده اسفند یادت نره
مامان آیلا
11 آبان 91 8:57
خدا رو شکر که کاملا خوب شدی الهی چه بزرگ هم شده آقا شده
مامان آیدین
13 آبان 91 1:11
ماشاالله خوشتیپ شدی عزیزم خاله فدات بشه گلم
مامان امیرعلی
14 آبان 91 20:32
ای جان خوشتیپ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد