آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

آریان جون

عشقم بهتر شده

1391/8/6 22:12
نویسنده : مامان آریان
331 بازدید
اشتراک گذاری

خدا رو شکر امروز پسری خیلی بهتر شد و به نسبت دیروز بهتر غذاخورد.ولی انقدر پسرم ضعیف شد زیر چشماش کبود شده.من فدات بشم.(هر وقت بهش میگم من فدات بشم میگه : الهی الهی )

گل پسری عادت داره شبا که تو بغل من یا باباش میخوابه پشتشو میکنه بهمون و پاهاش موازی پای ما میشه اما از کمر به بالاش عمود میشه رو شکم ما.این مدل تو بغل خوابیدنشه.حالا وقتی پشت کرده و خودش رو پرت میکنه تو بغلمون اصلا مشخص نیست به کجا اصابت میکنه.

دیشب دراز کشیده بودیم و آریان یهو از پشت فرود اومد روم که سرش از پشت خورد تو لب و دندونم که چند ثانیه نشد لبم ورم کرد و خون مرده شد.سریع کمپرس یخ گذاشتم ورمش کم شد.امروز صبح که پسر نازم تا بیدار شد و چشماشو وا کرد اولین چیزی که گفت این بود: آریان لب مامانی بو کرد؟ گفتم آره مامانی.فوری اومد لبمو بوسید و دوباره دراز کشید.قربون اون دل مهربونت بشه مامان.

امروز باباش رو صدا میکرد : امید جونم.بابایی غروب رفت بیرون آریان گفت: مامانی امید جونم کجا لفت؟

از دیشب هوس موش و گربه کرده.داشتم نماز میخوندم هی میگفت: موش گربه بذار.دیدم بی خیال نمیشه سریع یه دوتا قسمت دانلود کردم و ریختم تو فلش تا ببینه.یه قسمتیه که صحنه آخرش موشه بچه گربه ها رو میزنه و باسنشون قرمز میشه وخیلی جالبه.امشب داشت نگاه میکرد و منم میخواستم پوشکش کنم هرکاری میکردم نمیذاشت.به شوخی با خنده  گفتم :منم باید اریان رو اینجوری بزنم قرمز بشه دیگه اذیت نکنه.دیدم همچین لب و لوچه ورچید و زد زیر گریه.: مامانی آریان نزنههههههه.

الهی من فدای دل نازکت بشم شوخی کردم.

خدایا به خاطر همچین نعمتی هزاران بار شکرت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان امیرعلی
6 آبان 91 22:30
خداروصدهزارمرتبه شکرکه آریان جون خاله بهترشده
زهرا مامان امير علي
6 آبان 91 23:19
هورا هورا خوب شذي حالابريم شيطوني . مريضيم كه لفت راحت شدي خاله جون .
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
7 آبان 91 0:30
خدا رو شکر که بهتر شده خیلی خوشحال شدم.
علامه كوچولو
7 آبان 91 7:37
جونم!خوب شدي خداروشكر
مامان خورشيد
7 آبان 91 8:36
الهي ديگه براش پيش نياد و هميشه برامون از شيطونيا و شيرين زبونياش بگين.
نوشين مامان آريا
7 آبان 91 9:04
خدارو شكر كه گل پسري بهتر شده ايشااله هيچ وقت مريض نشي عزيزم
مامان آرتین (الهه)
7 آبان 91 12:00
خداروشکر عزیزم. ایشالا همیشه تنت سالم باشه
مامان نفس طلایی
7 آبان 91 15:07
خدا رو شکر که حالش بهتره
مامان بردیا
8 آبان 91 0:05
چقد خوشحالم که بهتر شدی.ایشالا همیشه سالم باشی ناز من
مامان آرینا موفرفری
8 آبان 91 0:54
خداروشکر که حال آریان جون بهتره الهی هیچ وقت مریض نشه .با دیدن عکسا خیلی ناراحت شدم
مامانی درسا
8 آبان 91 3:49
الهی من فداش با این دل مهربونش ..... عزیزمی چرا مریض شدی ..... مامانی من نمیدونم دوباره باید تپلیش کنی ها .... آریانی همراه با تپلی ..... قربونش چی کشیدی مامانی تا خوب شده ..... حالا بفرما خصوصی
اعظم مامان آوین
8 آبان 91 10:25
خدا رو شکر که حال گل پسری بهتره .ایشالا هیچ وقت مریض نشی .زهره جون .گفتی آریان زیاد سرما میخوره .خواستم بگم با پزشکش در مورد واکسن آنفولانزا مشورت نکردی .؟؟ چون از این به بعد که هوا سرد تر میشه انقدر اذیت نشه وایمن بشه در مقابل سرما.
مامان محمد سپهر
8 آبان 91 15:47
سيد كوچولوي ما عيدي ميده شما نمي خواين؟
مامان پارساکوچولو
8 آبان 91 21:37
مامانی خصوصی داری
مونا مامان امیرسام
9 آبان 91 2:49
عزززیزم خدا رو شکر که حالت خوب شده.بوووووووووووووووس امیرسام هم از این کارها زیاد میکنه خیلی باید مواظب باشیم مصدوم نشیم
سمانه مامان پارسا جون
9 آبان 91 12:25
خدا رو هزار بار شکر که خوب شدی گل من خیلی نگرانت بودم با گوشی وب رو دنبال میکردم ولی نمیشد نظر بزارم خیلی خوشحال شدم خوب شدی
خاله زینب
10 آبان 91 21:54
ای جانممممممممممممم جیگری خوب شدهههههههههه خدارو100هزار بار شکر چ دل نازکه این
مامان بهراد
16 آبان 91 1:10
رای گیری مسابقه ی عکس شروع شد : دوستای خوبم ازتون نمی خوام که برید و به من رای بدید فقط می خوام که برید به اینhttp://www.raeenblog.persianblog.ir آدرس و به زیباترین عکس به سلیقه ی خودتون رای بدید...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد