آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

آریان جون

ناقلا

1391/8/15 22:39
نویسنده : مامان آریان
458 بازدید
اشتراک گذاری

آریان هر از گاهی که یه کلمه بد بکار میبره تا بهش می گم چی گفتی؟ سریع اصلاحش می کنه و میگه: ناقلا.

جمعه داشتیم میرفتیم جنگل.آریان تو جاده یه گاو دید.گفت: مامان گاو دیدم، رفت.

من کلمه گاوش رو نشنیدم.پرسیدم چی دیدی؟

دیدم یه کمی من من کرد و گفت: ناقلا دیدم رفت.قهقهه

 *********

امشب عروسی دختردایی بابا بود.داشتم آماده میشدم.تا لباسم رو پوشیدم آریان گفت: مامانی علوس ( عروس ) شدی؟خجالت

***********

امروز سه جا رفتیم پیش سیدها عید دیدنی اریان تا میتونست شکلات خورد.عصبانیهرچی من از انواع شکلات و کاکائو بدم میاد این پدر و پسر بهش علاقه دارن.

***********

به آریان میگم: مامانی جیش داری؟ فوری میگه: نه ، میگم نیزنم. 

تو ماشین نشسته بودیم حواسش به من نبود داشت با پریا بازی میکرد. آروم رو شلوارش دست زدم ببینم جیش داره.سریع گفت: مامان جیش آریان دست نزن. جیش ندارم.میگم .نیزنم.

کلا به جای نمی اول فعل ها میگه: نی   مثله: نیرم (نمیرم)، نیام (نمیام) ، نیخورم (نمیخورم) ، نیکنم (نمی کنم) و ...

***********

تمام روز داریم تام و جری می بینیم.صبح چشم که باز کرد میگه: مامان موش و cat بذار. بچه خارجیه دیگه زبان

**********

من و بابایی داشتیم باهم درمورد یه عکس چند وقت پیش آریان صحبت میکردیم.آریان تو اتاقش  داشت بازی میکرد.گفتم نگاه کن تو اون عکس اینقدر تپل بود اصلا گردنش مشخص نبود.الان گردنش معلوم شده و صحبت در مورد اینکه آریان لاغر شده جدیدا.

امروز صبح آریان بهم عکس رو دیوار رو نشون داد و گفت: مامانی آریان گردن نداره؟؟؟؟؟

ای خدا بچه جان تو حرفای مارو گوش میدی یا بازی می کنی؟متفکر

**********

اینم از سرسره ساخت آریان  که خودش و موتورش ازش بهره برداری می کنن:

************

روزی صدبار آب میخوره.هی میگه آب بده البته میگه آب سرد بده. اگه آب سرد نباشه نمیخوره. شب یه لیوان آب میذارم کنارمون.گاهی نیمه شب که بیدار میشه و آب میخواد همون آب رو میدم گریه میکنه و میگه : آب سرد بده .بعضی اوقات تو طول روز که بهش میگم: میگم خودت برو از یخچال بردار.به حالت خواهشی میگه پنج تا بگیرم؟ حتما باید لیوان آبش پر باشه.به قول خودش پنج تا باشه.والا نمیخوره.حتی اگه یه لب آب هم بخواد باید لیوانش پر باشه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
14 آبان 91 0:45
ای جانم ناقلاااااااااا
مونا مامان امیرسام
14 آبان 91 0:57
موش بخوره تورو ناقلا کوچولو
مامانی درسا
14 آبان 91 3:21
آریانی جیگری عزیزم قربون این هوش سرشارت برم که میدونی کی و کجا به کارش ببری .... مامانی علوسی هم مبارک .... شکلات هم نوش جونشون ....... زهره گلم حالت بهتره ....
مامان بهار
14 آبان 91 6:08
صداقتت من رو کشته آرین! گاو که فی نفسه بد نیست کوچولو! واقعا که نا قلایی ها
مامان پرهام
14 آبان 91 16:52
سلام مامان زهره عزیز . من آدرس وب را برایت گذاشتم. و همیشه با همین نام میآیم به وب اریان سر میزنم آریان شیرین زبون منم ببوس . عادت کردم نظراتم را خصوصی میکنم.هر چقدرم بگی نکن فکر کنم بی فایده باشه .اگر حواسم باشه خصوصی نمیکنم
مامان آرتین (الهه)
15 آبان 91 1:23
عجب شیطون بلایی شده این آقا آریان ما بووووووس
لیلا
15 آبان 91 8:39
ای جان چقدر ماشالا شیرینه این پسر. مامان چقدر خوب می نویسی.
مامان زهرا
15 آبان 91 16:38
آفرین به این پسر شیرین زبون حاضر جواب منم عاشق شکلاتم
هیراد و عمه لیلاش
15 آبان 91 23:55
اریان جونم عزیز دلم خیلی هم باهوشی هم با ادب که خواسته مامانتو درک کردی خوشحال میشیم به ما هم سری بزنید وبا نی نی ما که همش دوازده روز با هم فرق دارن دوست بشی
مامان آرینا موفرفری
16 آبان 91 0:40
ای شیطون بلاااااااااااااااااا معلومه موتورتو خیلی دوست داری آریان جون زهره جون اوضاع و احوالت چطوره ؟
پگاه مامان آرتین
16 آبان 91 9:52
ای جان چه گسرنازی دارید.ماشالا مه روهوا عاشقش شدم.چقدرآب می خوری وروجک. http://artinjan90.niniweblog.com/
ارغوان
16 آبان 91 17:49
الهی...فسقلی تپلی
خاله زینب
16 آبان 91 21:29
ای جانممممممممم ولی خداییش منم قبل اینکه نوشتتو بخونم عکساشو ک دیدم داشتم با خودم فکر میکردم ک چقد اریان لاغر شده...
مامان نصفه نیمه
16 آبان 91 22:13
عزیز دلم.. چقدر خوشگل صحبت می کنه... یه کم بده من بچلونمش.. یه لیوان کوچولو واسش بگیر.. اینجوری خیلی دردسر دارین.. به خصوص آخر شبا وقتی لیوان پر از آبو می خوره باید منتظر سیل نیمه شبش هم باشی.. هر چقدر هم که عادت به شب ادراری نداشته باشه بازم گاهی اتفاق می افته..
سمانه مامان پارسا جون
17 آبان 91 17:56
خیلی باهوشی هزار ماشاا... آریان گلم چه سرسره ای ساختی بلا
مامان سید کوچولو
18 آبان 91 0:21
حسابی سلطنت میکنه ها
مامان بردیا
18 آبان 91 9:02
ای ول عجب سرسره ای.درست مثل سرسره های بردیا
ستاره زندگیم
18 آبان 91 13:51
سلام عزیزم من شمارولینک کردم شماهم منولینک کنید
اعظم مامان آوین
19 آبان 91 10:42
ای جااااااانم . آوین هم از این سرسره ها درست میکنه واسه خودش .آب سرد خوردنش هم مثل دخترمه .میگه آب سرد وپر میخوام .قربونش برم لاغرشم قشنگه .
بابای امیر
19 آبان 91 18:30
با سلام و احترام آقا آریان حسابی مرد شده ماشالله امیر با شیرین کاری هاش به روزه
زری مامان مهدیار
26 آبان 91 23:08
واااااااااااای کلی عاشقش شدم با این ناقلا دیدنش خدا حفظش کنه مامانی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد