آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

آریان جون

تولد ترنم

1391/8/21 0:21
نویسنده : مامان آریان
509 بازدید
اشتراک گذاری

امشب تولد ترنم دخترخاله آریان بود.

این عشق خاله هست که البته یه جورایی خواهر آریان میشه.چون من کلی بهش شیر  دادم.

منو آریان از سه شنبه شب رفتیم خونه خاله تا کمکش کنم.آریان این چند روزه به شدت برا باباییش بیقراری میکرد.از امروز صبح دیگه غوغا کرد تا امشب که باباش بیاد.هی زنگ میزد با باباش صحبت میکرد و می گفت : بابایی آریان زود بیا.

امروز خیلی خیلی اذیت کرد که البته بیقرار باباش بود.من که تمام جشن بعدازظهر اصلا بهم خوش نگذشت.یا اریان تو بغلم بود و یا داشت گریه میکرد.

کلی دو تا دخترخاله ش رو میزنه و اذیتشون می کنه اما نمیدونم از بچه های غریب تر چرا فقط کتک میخوره.نسبت به بچه های غریبه خیلی ...گولانه رفتار میکنه.اما طفلکی ها خواهرزاده هام از دستش امون ندارن.

بدترین کاری که این روزها میکنه اینه که جیش نمی کنه.امروز صبح ساعت 7.5 از خواب بیدار شد و پوشکش رو در ارودم تا غروب ساعت 7 هرکاری کردم و هرچی نازشو کشیدم جیش نکرد.تا میگم بریم دستشویی میگه : جیش ندارم.میگم .نیزنم.

اما غروب که دیدم هرکار می کنم دستشویی نمیاد گفتم کلیه هاش اذیت میشه پوشکش کردم.فوری توش جیش کرد.اینم از دردسر جدید.نمیدونم چیکارش کنم.درطول روز جیشش رو نگه میداره.

یک تجربه جدید:غذای شام امشب رو من تنها آماده کردم.تا حالا بیشترین تعداد مهمونی که پذیرایی کردم 20 نفر بود.امشب اندازه 40 نفر غذا درست کردم که همه خیلی تعریف میکردن. الان به خودم امیدوار شدم. دستم درد نکنهزبان

الانم به شدت خسته ام.شب همگی خوش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان امیر مهدی
20 آبان 91 1:22
تولد ترنم جان مبارک 100 ساله بشه این خیلی بده جیششو نگه داره خدای نکرده کلیه هاش مشکل ساز میشن
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
20 آبان 91 1:59
خسته نباشی. بابت آریان هم فکر کنم خیلی بهش گیر دادی الان اینطور شده.البته من هنوز تجربه شما رو تو ای زمینه ندارم.
مامان کیارش
20 آبان 91 7:46
ایشالا شام عروسی آرین جون!
ستاره زندگیم
20 آبان 91 10:14
ممنون که اومدی عزیزم
مامان بهار
20 آبان 91 22:59
واقعا خسته نباشی! این مقوله از پوشک گرفتن انگار دردسریه ها؟ یکم تشویقش کن شاید بهتر شه ایشاا.. همیشه به تولد اما بدون اذیت آریان جون
مامان امیر مهدی
21 آبان 91 0:27
عزیزم مامان پریسا دختر عمه من میشه
مونا مامان امیرسام
21 آبان 91 2:11
تولد ترنم جون مبارک. مامانی اکثرا بچه ها بعد از یه مدت که جیش میگن دوباره سر باز میزنند.اما چاره اش رو نمیدونم
مامان خورشيد
21 آبان 91 9:25
تولد ترنم ناز مبارك. الهي ساليان سال به شادي اين روز رو جشن بگيريد.
مامان آرشیدا کوچولو
21 آبان 91 12:38
وای شگد این ترنم کوشولو نانازه یعنی دیگه نمیشه نازمد آریان بشه
کاکل زری یا ناز پری
21 آبان 91 16:41
نازییییییییی چه دخمر خوردنی هستتتتتتتتت اریان دلت میاد نی نی به این نازی رو بزنی ؟؟ بوووووس دتت درد نکنه مامان زهره خسته نباشی
مامان امیر حسین
21 آبان 91 22:19
اریان چقدر شبیه ترنمه مامانش تولد ترنم هم مبارک
زهرا مامان امير علي (شيرين گندمگ )
21 آبان 91 23:42
سلام خوبي جيگر خاله . تولد ترنم جوني هم مباركه چه نازه خوب معلومه به ارياني رفته ديگه شيرينه
زهرا مامان امير علي (شيرين گندمگ )
21 آبان 91 23:43
و اما قضيه بزرگ پوشاك . خيلي بهش فشار نيار و اصرار نكن بعضي بچه ها همينطوري هستن بسپر به زمان
مامان گیلاس
22 آبان 91 13:57
سلام تولد خواهر کوچولوت مبارک همیشه به جشن و شادی
مامان آیلا
23 آبان 91 11:51
ترنم جون تولدت مبارک
مامان زهرا
24 آبان 91 12:37
تولد ترنم جون مبارک باشه برای مورد دستشویی رفتن بهش جایزه بده من هر بار که دخترم دستشویی می رفت روی دستش یا هر جا که می خواست برچسب می چسبوندم بهر حال باید به آرمان انگیزه بدی ..مطمئن باش جواب می ده
خاله زینب
28 آبان 91 0:14
ای جاااااااانم ترنم چقد شبیه اریانه؟؟؟!!!!!!!! تولدت مبارک دتری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد