آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

آریان جون

پارک کذایی

1391/8/21 18:37
نویسنده : مامان آریان
534 بازدید
اشتراک گذاری

 صبح آریان رو بردیم دکتر.بازم مریضه.سینه ش به شدت خرابه.وقتی  داروهاشو دید گفت: مامانی من دارو نیخورم.شما بخور.

امروز بعدازظهر رفتیم بیمارستان عیادت یکی از اقوام بابایی که تصادف کرده و تو ICU بستریه.آریان تو بیمارستان یک رسوایی بالا آورد تماشایی.چون بچه رو نمیشد ببریم داخل به همسرجان گفتم شما برو من و آریان اینجا میمونیم.آریان هم تا دید باباش رفت دنبالش دویید و رفت داخل که نگهبان بهمون تذکر داد و آوردمش بیرون.این حرکت دوباره تکرار شد که تا آریان رو بیارم بیرون کلی جیغ و گریه کرد و منو میزد که بذارمش پایین تا بره.روسریمو گرفت و می کشید تا کلا از سرم دراومد.حالا تو اون همه ملت هرکار میکردم روسریمو ول نمیکرد.منم مجبور شدم دستش رو فشار دادم تا ولش کنه که ناخنم گرفت و دستش زخم شد.الهی من بمیرم مامان برات.شرمندتم.

به سختی نگهش داشتم رفتیم تو حیاط بیمارستان تا زنگ زدم و باباش بیاد پایین.

خلاصه از بیمارستان که اومدیم چون از قبل بهش قول داده بودم بردمش پارک و پسری کلی سرسره بازی کرد.

 تا اینکه چندتا پسر بچه درحدود 12-13 سال اومدن تو پارک که یه سگ پشمالو همراهشون بود.آریان هم هی می رفت سمتشون و با حفظ فاصله سگ رو نگاه میکرد.چون از نزدیک از همه حیوونا میترسه حتی مگس  اما با فاصله از تماشاشون لذت میبره.

بهم می گفت: مامان نترسم؟ منم می گفتم نه مامان نگاه کن.تا یهو سگه با سرعت اومد به سمت آریان و حدود از یک متریش تغییر مسیر داد و رفت.آریان که بی نهایت ترسیده بود گریه میکرد.تا اینکه یه جا نشستیم و دیدم که بچه ها سگه رو گذاشتن رو سرسره.چند باری بهشون تذکر دادم که رو این وسائل بچه ها میرن.چرا سگ رو روش میذارید کثیف میشه اما ازون بچه پررو ها بودن و به روی خودشون نمی اوردن.

حالا باید صبر کنم یه بارون درست و حسابی بیاد تا سرسره ها تمیز بشه و  دفعه بعد دوباره ببرمش همون پارک.

باز سگه اومد دور و بر ما که دیدم آریان داره از ترس میلرزه دیگه پاشدیم اومدیم از پارک بیرون.

امشب شام هم خونه دایی محمد (دایی بابا) بودیم که آریان و سوگند نوه دایی کلی باهم لاو میترکوندن.

 چنان فاز محبت بود بیا و ببین.بعد شام به پسرک به سختی دارو دادم که باعث شد همون یه ذره شامی هم که خورده بود رو فرش بالا بیاره و مارو شرمنده کنه.البته صاحبخونه بیچاره چیزی نمی گفت و ماهم که عذرخواهی میکردیم میگفت این چه حرفیه.ماهم بچه کوچیک داریم.اخه چی میشه مثله آ.د.م داروتو بخوری؟؟؟؟؟؟اخه  اموکسی سیلین دیگه تلخ نیست که.

اینم یکی از عکسای جا مونده تو گوشیم از طلای خودم:

داشت از پله سرسره میرفت بالا گفت: مامانی بیا پشتم وایسا مواظبم باش.

وای چقدر ذوق می کنم وقتی جمله های طولانی میگی.

وقتی که یاد گرفتی به جای کلمه تو از شما استفاده کنی.و

قتی که میگی : مامانی من نیام(نمیام)،شما بیا پیشم.

وقتی که هرچی میخوای بهم بدی میگه: بفرمایید.

وقتی که هرچی از دیگران میگیری سریع میگی :ممنون

وقتی که روزی چند بار توحال خودت صلوات رو که حالا کامل تر از قبل یاد گرفتی میفرستی.

وقتی که روزی چند بار میگی: مامانی بابایی خیلی دوست دارم.وقتی که بهت میگم : من و بابایی هم خیلی دوست داریم: می خندی و میگی باشه.


اینقدر دوست دارم من ... نگران خودمم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

مونا مامان امیرسام
21 آبان 91 2:45
عزززززززززززیزم انشاالله هر چه زودتر سرما خوردگیتخوبه خوب بشه. کلی شیرین زبوون شدیاااااااا
خدیجه حسنا
21 آبان 91 6:32
خدیجه،
لقب حضرت زهرا س؟؟؟!!!
خدیجه، فقط اسم یه مادربزرگه؟؟؟!!!
واقعا جای تاسفه که ما حتی اسم آن شخصیت بزرگوارو هم نمی شناسیم ودرمیان ما فرزندان شیعه ش هم غریب مونده!!!

اون حضرت تنها حامی حضرت محمدصلی اله علیه وآله دراوج تنهایی بود و

اسلام رو ثروت حضرت خدیجه علیهالسلام وشمشیر حضرت علی علیه السلام نگه داشت.

پس برما مسلمانان حق عظیمی دارن و مادر مادرمون حضرت زهرا علیه السلام می باشند.
اسم معصومین منحصر دریک عصر خاص نیست همونطور که قرآن و عترت پیامبر صلی اله علیه وآله باهم و جاودانند اسم پاک و مطهرشون هم جاودانه.
و ما بچه بدنیا می آریم تا یا نامگذاری اسم پاک و مبارکشون بر روی فرزندانمون یاد و نامشونو زنده نگه داریم .
من دخترمو نذر حضرت خدیجه سلام اله علیها کردم


من اشتباها نوشتم.تصحیح می کنم نام مادر حضرت زهرا نه لقب ایشون.
ضمنا این نظر بنده بود.شما هم باید جنبه نظرات مخالف خودتو هم داشته باشی.نه اینکه همه مطابق نظرت جواب بدن و شما خوشت بیاد.در غیر این صورت بهت بربخوره.


همچنین این دلیل نشدکه چون یکی اسم بچش اسم ائمه هست خیلی مومن باشه و بقیه نباشن و واسه دیگران تاسف بخوره.

مامان خورشيد
21 آبان 91 9:27
آخي. چرا دوباره. الهي زودتر خوب بشه. قربون حرف زدنش. يعني تصور صورت شيرين آريان بهمراه اين كلماتي كه ميگه آدمو از ذوق ديوونه مي كنه.
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
21 آبان 91 10:48
وااااااااااای بازم مریض شد؟؟؟؟خدا کنه خیلی شدت نداشته باشه.
سمانه مامان آرشیدا
21 آبان 91 11:40
عزیزم آریان کوچولو بازم مریض شدی؟؟!!!
وای امون از دارو خوردن بچه ها.
آرشیدا هم دارو داره دیروز بردمیش دکتر.
خیلی سخته دارو دادن بهش. کلی گریه میکنه و مجبورم بزور بریزم دهنش که بعدش هم کلی سرفه میکنه.
آریان خیلی شیرینه. کارا و حرفای بامزش رو همیشه برای همسرم تعریف میکنم و کلی میخندیم بهش. فداش بشم خیلی با نمکه.

نظر لطفته عزیزم
مامان آرشیدا کوچولو
21 آبان 91 12:34
قبونت برم من نبینم مریض باشی خاله جون مامانش داروهاشو کامل بده بخوره بلکه بهتر بشه ای آریان ناقلای من مامان اذیت کردی مامان خیلی خوبه فرشته ست
مامان آرشیدا کوچولو
21 آبان 91 12:36
آریان پس بگو شما مامانی رو اینقدر لوس کردی که حتی حاضر نیست یه لحظه هم پیش کس دیگه ای باشی
مينا مامان ماهان
21 آبان 91 13:56
آخه پسره گل حيوونا كه ترس ندارن ماماني رو هم اذيت نكن ببين مامان و بابا چقدر دوست دارن
کاکل زری یا ناز پری
21 آبان 91 16:38
اوخییییییییییییی جونیییییییییییی خو از دارو بدش میاد دیدههههههه چی تار تنه این گل پسررررررررر.انشاالله زودی خوب شی عزیز جون مواظب خودت باش آریان خاله ولی خودمونیم کمتر خراب کاری کننننننننن
مامان آرتین (الهه)
21 آبان 91 18:22
وااااااااااااای بازم مریضی ایشالا خیلی زود سلامتیت رو بدست میاری آریان ما هم دوست دارییییییم
خدیجه حسنا
21 آبان 91 18:41
سلام من قصد ناراحت کردن شمارو نداشتم اما خیلی دلم شکست وقتی دیدم نوشتی به نظرتون وقتی بچه بزرگ بشه
ازین که اسمش خدیجه داره لذت میبره؟
شما طوری نوشتید که صریحا میگید اسم خدیجه دوست داشتنی نیس!!!بنظرتون این توهین به اسم آن بانوی بزرگوارنیس؟؟
برهمه ی ماواجبه که اسم معصومین رو دوس داشته باشیم و هرکس دل بخواهی نظرخودشو درمورد آن اسمائ مقدس بیان نکنه.این حرفو قبول داری ؟
اون سوال هم ناخواسته بسته شد نمیدونم چطوری بازش کنم

بنده قصدم توهین نبوده.بلکه منظورم اینه که اسم خدیجه برای 20 سال دیگه کمی قدیمی شده و این هیچ ربطی به عشق به اهل بیت نداره.اگه من اسم بچم اسم اهل بیت نیست دلیل بر دوست نداشتن این بزرگوارها نیست.
مامان ارتین (الهه)
21 آبان 91 18:44
الهی من قلبونت بارم با اون زبون شیرینت
مامان امیر حسین
21 آبان 91 22:14
سلام آریان کوچولوخدا نکنه مریض بشی خالهانشاالله هر چه زودتر خوب خوب بشی.هاپو هم که ترس نداره.بهش بگو دهه خودش فرار میکنهمامانش لینکت کردم خوشحال میشم تو هم لینکم کنی
زهرا مامان امير علي (شيرين گندمگ )
21 آبان 91 23:47
خاله بازم مريض شدي كه؟. شيرين زبوني هم كه ميكني و دلا رو ميبري فسقلي
ستاره زندگیم
22 آبان 91 7:06
عزززززززززززیزم انشاالله هر چه زودتر سرما خوردگیتخوبه خوب بشهایشالا خیلی زود سلامتیت رو بدست میاری
نوشين مامان آريا
22 آبان 91 12:35
ناز پسري ايشااله هر چه زودتر خوب بشي بوسسسسسسسسسس
مامان گیلاس
22 آبان 91 14:00
سلام خاله جون داروهاتو بخور تا زود خوب بشی
آیدین و مامانیش
22 آبان 91 14:10
واااااااای چه پسمل خوشگلی پسر شیطون بلا با پسر من دوس می شی؟
مامان ماهان
22 آبان 91 14:44
سلام.خدا نی نی نازتون رو حفظ کنه.نگران سرماخوردگی آریان جون نباشید.ایشالله زود خوب میشه.اگه زیاد بیمار میشه به خودتون این دلداری رو بدین که بدنش پادتن بیشتری نسبت به بقیه همسنهاش میسازه(البته این یه نظر شخصیه نه پزشکی ) بهلینکی که توی پرسش و پاسخ گذاشته بودین سر زدم.هر چند داستانه ولی واقعا تاثیرگذاره.ممنون.
خدیجه
22 آبان 91 15:47
سلام ممنون ازجواب عزیزان ،من شکی در زیبایی اسم خدیجه ندارم فقط می خواستم بگم که اسم یکی از 4زن برتر جهان حتی دربین فرزندان شیعه ش هم غریب مونده عاشق باید معشوق رو هرطوری که هست دوست داشته باشه نه اینکه خودش آره اما اسمشو نه!!!من خیلی دوس داشتم اسم ترکیبی برای دخترم بزارم اما میترسم درآینده اسم زیبای خدیجه روازش حذف کنن واسم دیگشو تلفظ کنن!باید بدونیم که اسم خاندان عترت علیهم السلام همانند وجودپاکشون جاویدان وتا ابد تازه هستند وهرگز قدیمی نمیشند همانطورکه قرآن پس ازگذشت قرنها قدیمی نشده. بی حرمتی به اسم والای حضرت خدیجه علیها السلام ظلمی است درحق آن حضرت!!درحالی که اسلام راثروت حضرت خدیجه علیها السلام و شمشیرعلی علیه السلام نگه داشت.وماباید به عشق وجود اطهرآن بانوی بزرگ اسلام نام زیبای خدیجه را برروی فرزندانمان بگذاریم تا محبتمان رابه آن ملیکه بهشتی ابرازداریم. روایتی از امام صادق (ع) که شخصی از ایشان در مورد گذاشتن نام ائمه و اولیاء بر فرزندان می پرسد و امام نیز ضمن تایید این عمل می فرمایندآیا دین غیر از حب و دوست داشتن ما اهل بیت است). همو که پیامبرصلی اله علیه وآله درموردش فرمود:خدیجه، و این مثل الخدیجه خدیجه و کجا می توان مانند خدیجه را یافت؟ ممنون ازنظردادنتون
مامان پرهام
22 آبان 91 16:26
سلام آریان جون تو رو خدا زود خوب بشیا . قربون حرف زدنت . با ادب خوشتیپ. شما مادرزادی با ادب بودی . نمیدونم چرا مامانت انقدر نگران تربیتته. هر روز بهش بگو دوستت دارم تا مخزنش پر بشه دیگه دلش نشکنه.
مامان روانشناس
22 آبان 91 22:58
مامان زهره ی عزیزم خیلی خوشحال میشم به وب روانشناسی ما بیاید و در بحث های ما شرکت کنید http://psychology.niniweblog.com/
مامان طاها
23 آبان 91 0:17
سلااااام الهی اریان جونم باز مریضه ایشالا زودی خوب شی
مامان طاها
23 آبان 91 0:19
قوربونت
مامانی درسا
23 آبان 91 3:00
ای جونم ...... آریانی قربون حرف زدنت خاله ..... مامی دختری منم مریض شده ...... انشاالله دو تاشون خوب شن
مامان آیلا
23 آبان 91 11:53
خدا بد نده . الهی چه وابسته باباش هست الهی همیشه شما و بابایی کنارش باشین امان از دست بچه پرو ها
علامه کوچولو
23 آبان 91 20:54
جوووووووووووووووووونم کی بشه پسرمنم اینطوری خوردنی شه مامانی اجازه یه خرده بخورمش
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
24 آبان 91 2:08
بهتر شدی خوشگل پسر
مامانی درسا
24 آبان 91 2:56
زهره گلم چطوره گل پسرم .... خوبه ؟؟؟؟ نوشتی خبرم کن
مامان کوثری
24 آبان 91 8:43
از وبلاگ جدید نی نی مد دیدن کنید نظر بدین و عکس نی نی فشن های خودتون رو برامون بفرستین تا تو وبلاگ بگذاریم و همه از تیپ و مدل لباس هاشون لذت ببرن و استفاده کنن http://ninimod.niniweblog.com/ ازتون دعوت می کنم تو مسابقه نی نی فشن هم شرکت کنید
مامان بردیا
24 آبان 91 9:49
واقعا که طلاست این پسملیچقد شیرین زبونه.خدا حفظش کنه
مامان سيد محمد سپهر
24 آبان 91 10:34
سلام عزيز دلم انشاء الله هرچه زودتر آريان جون خوب بشن.
مامان زهرا
24 آبان 91 12:40
سلام خدا بد نده دوباره که گل پسرت بیمار شده امیدوارم زودتر خوب بشه شیرین زبونی هاش هم مثل همیشه جالب بود دوست گلم با سه تا پست 40-41-42 بروزیم خوشحال میشیم سر بزنید
مامان آریام
26 آبان 91 1:21
خاله جون من فدات بشم....از حالا الهی خاله فدای ادب و مرامت بشه
خاله زینب
28 آبان 91 0:18
ایشالله زودی خوب شی خاله جون
مامان بهار
28 آبان 91 0:45
چه عکس عشقولانه ای، چه love ای می ترکونن!!! زهره جون تو این فصل تا می تونی لیمو شیرین، انواع سوپ :سوپ پیازه و ... بخصوص سوپ شلغم بده آریان بخوره تا بدنش در برابر بیماری مقاوم شه بسیار هم سوپ شلغم لذیذه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد