آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

آریان جون

بهترین لحظات زندگی

1390/8/7 23:12
نویسنده : مامان آریان
1,152 بازدید
اشتراک گذاری

آنقدر بخندی که دلت درد بگیره !

از حموم که اومدی بیرون ببینی حو له ات گرمه !

تو لباسی که تو سال گذشته ازش استفاده می‌کردی پول پیدا کنی!

بطور تصادفی بشنوی که یک نفر داره از شما تعریف می‌کنه!

از خواب پاشی و ببینی که چند ساعت دیگه هم می‌تونی بخوابی !

آخرین امتحانت رو پاس کنی !

یکی رو داشته باشی که بدونید دوستت داره!

قدرشون رو بدونیم

(به نظر شما کدومش از همه بهتره؟؟؟؟)




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

نی نی توپولی
6 آبان 90 1:23
من دوست دارم جزءدسته خوابالوها باشم
مامان ایلیا
6 آبان 90 3:01
اینکه یکی را داشته باشید که بدونید دوستون داره.مامان آریان آریان عزیزم دوستون داریم.هم من هم ایلیا و آرزوی ما شادی و سلامتی شما ست.


ماهم شما رو دوست داریم.ایلیای گلم رو ببوسید.
mamani helena
6 آبان 90 10:47
man dost daram to lebasam pol peida konammm
مامان رهام
7 آبان 90 8:09
دوست داشتن بهترين قسمت زندگيه
مامان پارسا جون
7 آبان 90 10:26
آخری از همه بهتره بعدا بقیش
مامان باران
7 آبان 90 12:14
همش خیلی خوبه خیلیییییییییییی
مامان ثنا و ثمین
8 آبان 90 18:39
واسه من که همیشه با معضل کمبود خواب مواجه هستم پنجمیش از همه بهتره.البته بدمم نمیاد تو لباسم پول پیدا کنم
مامانی طاها
9 آبان 90 2:30
به نظر من آخری بهتره دوست داشتن وبعدشم هم پول پیداکردن بهتر تره
مامانی سید کوچولو
9 آبان 90 23:23
اخ چه کیفی میده بیدار شی یادت بیاد جمعه هست بازم میتونی بخوابی
سحر مامان آراد
31 فروردین 91 0:12
چه نظرات باحالی منم با آخری موافقم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد