آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

آریان جون

برابری

1390/8/20 22:05
نویسنده : مامان آریان
438 بازدید
اشتراک گذاری
همه آدم‌ها با هم برابرند ، اما پول‌دارها محترمترند .
همه آدم‌ها با هم برابرند ، اما دخترها پرطرف‌دارترند .
همه آدم‌ها با هم برابرند ، اما بچه‌ها واجب‌ترند .
همه آدم‌ها با هم برابرند ، اما خانم‌ها مقدم‌ترند .
همه آدم‌ها با هم برابرند ، اما سياه‌ها بدبخت‌ترند و سفيدها برترند...
البته تبعيضي در كارنيست .
در كل همه آدم‌ها با هم برابرند ، اما بعضي‌ها برابرترند....
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نفس طلایی
20 آبان 90 0:01
کاش می فهمیدیم همه با هم برابرین و تفاوت ادم ها در درجه ایمان و تقواشونه
مامانی طاها
20 آبان 90 0:45
مطلب قشنگی بود عزیزم مرسی از نظرتون حتما امتحان میکنم راستی من ساروی هستم اما الان دیگه آمل زندگی می کنم
mamani helena
20 آبان 90 11:04
salam azizam kheili jaleb bod ba ejazat matlabeto vase chand ta az dostam sms kardam .topoliye mano bebos


خواهش می کنم عزیزم.
مامان پارسا جون
20 آبان 90 20:35
خیلی زیبا بود
مامان باران
21 آبان 90 18:36
خیلی زیبا بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد