آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

آریان جون

بت من

1390/10/6 22:49
نویسنده : مامان آریان
439 بازدید
اشتراک گذاری

بتی از جنس عشق داشتم.کعبه امالم بود.می پرستیدمش.

بتم فرو ریخت.هزاران تکه شد.

از قلبم چیزی نماند.همراه بتم قلبم را نیز از دست دادم.

 

                     چی بگم با کی بگم

عقده دل را پیش کی خالی کنم؟

                            دردمو با چه زبون به این و اون حالی کنم

به خدا این دل من پر از غمه

                            تمومه دنیا واسم جهنمه

هرچه گویم من از این سوز دلم

                           به خدا بازم کمه بازم کمه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

mamani helena
6 دی 90 23:12
salam azizam vay ghose be dor chera golam.rasti ariyanam behtare azizam?


نه خیلی خوب نیست.داه دندونای اسیا در میاره خیلی اذیت میشه
مامان مهسا
7 دی 90 12:01
الهی بمیرم چی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بلا و غصه دور باشه!!!!
ان شالله زودتر به سلامتی در بیاد این دندونا...
راستی باربد الان فقط دو تا دندون پایینو داره!!!!!!! دارم نگران میشم در مقایسه با آریان خیلی کمه!!!!!!!!
ماشالله هزار ماشالله به آریان خاله.


نگران نباش عزیزم.بعضی بچه ها یهویی چند تا دندون با هم درمیارن
سمانه مامان پارسا جون
8 دی 90 20:19
خیلی زیبا بود خانومی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد