آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

آریان جون

مهندس اریان احمدی

1390/8/24 0:06
نویسنده : مامان آریان
507 بازدید
اشتراک گذاری

سخت مشغول انجام محاسبات نجومی:

جیگر مامان از دیشب تا حالا هی تب میکنه.دیشب ساعت 1 بیدار شد و تا ساعت 6.5 بیدار بود .با اینکه بهش شربت دادم هم تبش قطع نشده بود.خلاصه دیشبو بی خواب شدیم.الان که عسلم بیدار شد و شیر خورد احساس کردم باز داره تب میکنه.

امروز صبح رفتیم دکتر و گفت داره سرما میخوره.وقتی که گلم مریض میشه تمام غم عالم میاد تو دلم.

کاش مامان به جات مریض بشه عشق من.

آرام باش عشق من ،

           تو تا ابد در قلبمی ،

تو همه ی وجودمی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان ایلیا
24 آبان 90 1:42
بهبه چه آقای مهندس نازی با اون لباس خوش رنگتون. عزیزم نبینم مریض بشی.زود زود خوب شو و قدر این مامان مهربونتو همیشه همیشه بدون.
مامان علي
25 آبان 90 2:18
ايشاءا... زود زود خوب بشي خاله جون.
مامان رهام
25 آبان 90 7:29
چه مهندس باحالي،ايشاا.. اين مهندس كوچولو زود زود خوب شه
مامان مهسا
25 آبان 90 12:13
mamani helena
25 آبان 90 13:53
salam azize khale elahi ghorbonet besham mohandes kocholo nabinam marizito.
مامان آریام
25 آبان 90 21:20
الهی خاله بمیره برات چرا مریض شدی ایشاالله زود خوب بشی عزیزم مامانی مواظب پسر ما باش


خدا نکنه خاله جون.
سمانه
26 آبان 90 20:06
آخی عزیزم قربون آقا مهندس. مهندسا که مریض نمیشن خوشگلم!!!!! مواظب خودت باش زود خوب شی پسر خوشگل.
نی نی توپولی
27 آبان 90 13:04
آخی عزیزم تب کردی ؟امیدوارم به زودی زود خوب بشی...
مامان دیانا
29 آبان 90 13:09
آفرین به این مهندس کوچولوی نازنین امیدوارم زود تر خوب بشی عزیزم
مامان پارسا جون
30 آبان 90 11:04
آخی عزیز دلم نبینم مریض شدی، خیلی ناراحت شدم گلم مامانیش الان حالش بهتر شده؟
مامان ثنا و ثمین
30 آبان 90 16:06
قلفونت بلم خاله.تو بزرگ بشی چی میشیمامانش تبش قطع شده یا نه؟ جواب اون سوالت رو اونور نوشتم.بیا بخون
خاله ی هویار
1 آذر 90 19:41
وای اقا مهندس فسقلی
خدا حفظش کنه
خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم


منم همینطور.منتظتونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد