آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

آریان جون

روز خاطره انگیزم بد تموم شد

1390/10/15 0:04
نویسنده : مامان آریان
1,055 بازدید
اشتراک گذاری

پنج سال پیش تو یه همچین روزی جشن عقد من و بابایی تو تالار عقیق بود و امروز یکی از روزهایی تو زندگیمه که دوستش دارم.


اما امروز غروب بابایی که اومد خونه دیدم چشماش قرمزه.آخه دو تا از دوستاش که از بچگی باهم بزرگ شدن امروز در اثر تصادف فوت کردند.( اقای حسین ذبیح نژاد و فراز ضیاپور) 

آرزو میکنم که وسعت صبر خانواده ی این دوستان عزیز به اندازه ی دریای غمشان باشد.

با هم دعا کنیم تا خداوند بزرگ روح عزیزان از دست رفته را قرین رحمت کند و خوب از این میهمانان جدید پذیرایی کند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نسترن
14 دی 90 22:27
سلام عزیزم.بهتون تبریک میگم برای سالگرد عقدتون و بسیار متاسف شدم بابت خبر غم انگیز فوت دوستان عزیزتون.امیدوارم همیشه شادی جای غمو توی زندگیت بگیره
مامان نفس طلایی
14 دی 90 23:25
سلام سالگرد عقدتون مبارک تسلیت هم میگم خیلی سخته که غمی ابن طوری برای همسر ادم باشه منم تا حالا غم این طوری همسرم رو تجربه کردم
مامان ثنا و ثمین
17 دی 90 0:21
مبالکه خاله جون .چه خوشمل شدی عسیسم.ایشااله برای دامادی ارایشگاه بری
نی نی توپولی
17 دی 90 0:51
سالگرد عقدتون مبارک....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد