آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

آریان جون

شب خنده

1390/11/9 0:04
نویسنده : مامان آریان
378 بازدید
اشتراک گذاری

امشب مهمون داشتیم.دوتا از پسردایی های بابا امید با خانم و بچه شون و یه دختردایی بابا با نامزدش.

امشب اینقدر که خندیدیم دلم درد گرفته بود.هنوز فکم درد می کنه.طفلکی آریان جونم هم که می دید همه می خندن می اومد وسط جمع و میزد زیر خنده.الهی قربون اون خنده هات بشم که نمیدونی برا چی می خندی.

چی بگم از اتاق آریان که با خاک یکسان شده و نمیدونم از کجا شروع کنم برا تمیز کردنش.

امروز از صبح اینقدر کار داشتم و دوییدم که الان اصلا حسش نیست اتاق اریانو تمیز کنم.باشه برا فردا.خیلی خسته ام.

آریان جونم هم چند روزیه که مریضه.آخه 5 تا دندونش باهم داره در میاد.هر وقت هم می خواد دندون در بیاره نمیدونم چرا سرما میخوره و سینه هاش افتضاح میشه.

امشب آریان طلا رفته بود تو نخ موهای حسنی که یکسالشه و موهاش سیخ سیخه.هی میرفت و می اومد و موهای حسنی طفلکی رو می کشید.بچه بیچاره.وقتی هم دعواش کردم و گفتم مامان این کار بده گریه کرد و می گفت ماما د  د  چشمک

وای اگه بدونی چه بارونی میباره و چقدر هم هوا سرد شده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آرینا موفرفری
9 بهمن 90 0:53
سلام مامانی ، انشااله همیشه شاد باشید.مواظب آریان خاله باشید.خاله پنج تا مرواریدات مبارک.
مامانی درسا
9 بهمن 90 1:39
سلام آریان عزیزم . 5 تا مرواریدت مبارک . انشاالله همیشه همین جور خوش باشید . مامانی من شما رو لینک میکنم با اجازه تون .


ما هم شما رو می لینکیم.امیدوارم دوستای خوبی باشیم
فرزانه
9 بهمن 90 8:03
سلام افرین اریان جووون یهو 5 تا دندون خاله ؟؟ اذیت میشی خاله جووون مامانی شما هم خسته نباشیبرای مهمان داری برای بارون هم خوشبحالتون دعا کنید اینجا هم بباره دلمون لک زده برای یه بارون که زیرش دوباره عاشق بشیم
مامان نفس طلایی
9 بهمن 90 9:51
سمانه مامان پارسا جون
9 بهمن 90 11:30
مبارک باشه دندونای جدید گل پسری خوش به حالتون بارون
مامان محمد پارسا
19 بهمن 90 23:57
گل خاله دندونات مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد