آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

آریان جون

وروجکم

1390/12/28 1:02
نویسنده : مامان آریان
472 بازدید
اشتراک گذاری

*رفت سر یخچال.انگشتای پاشو تا اخر اورد بالا تا قدش بلندتر بشه.لیوان و فشار میده تا از اب سرد کن اب بگیره.همزمان من در دستشویی رو باز کردم تا عوضش کنم.رفتم دنبالش دستاشو تکون میداد و می گفت نه نه.یعنی منو نگیر.بعد با دست به من اشاره کرد که برو و می گفت جیش جیش.یعنی تو برو جیش و کاری به من نداشته نباش.

*بینی آریان رو  با دستمال پاک کردم و داشتم میرفتم تو آشپزخونه که بدو بدو دنبالم اومد و دستمال رو ازم گرفت و گفت:ادال ادال .تندی دستمال رو برد تو سطل آشغال انداخت.

*گلم یاد گرفته پریا رو صدا می کنه.البته می گه: پئی پئییی

میگم آریان بگو پدرجون.میگه : عباس

میگم بگو مادرجون.میگه:مهین

میگم بگو باباجون.میگه :علی

میگم بگو بابا.میگه: امید.

میگم بگو خاله.میگه نی نی(چون خاله نی نی داره)متفکر

دامنه لغاتش خیلی بازتر شده و من هم هر روز از شنیدن کلمه های جدیدت کلی ذوق زده می شم.

*روزی چند بار منو باباش رو با حالت جدی صدا میکنه و میگه: اده.بعدش می خنده.حالا این اده به چه معنیه نمیدونم.اخه وقتی ما هم صداش می کنیم و می گیم آریان اده.کلی می خنده.

پسرم عشقم عمرم امسال اولین سالی بود که تمام 365 روز سال حضور نازنین و گرمت تو زندگیم بود.امیدوارم همیشه روزهای خوبی داشته باشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آریام
28 اسفند 90 1:37
آریان جون شیرین زبون موش موشک خیلی بانمک شدی و دلم میخواست از نزدیک میبوسیدمت
مامان اميرعلي
28 اسفند 90 15:47
باران عشق همیشه می بارد اما در نوروز قطره های باران طلایی رنگند.از خدا می خواهم که همیشه زیر این باران خیس شوی.
مامان گیلاس
28 اسفند 90 16:27
به نام خدای بهار آفرین / بهار آفرین را هزار آفرین به جمشید و آیین پاکش درود / که نوروز از او مانده در یادبود . . . نوروز مبارک
مامان ایلیا
29 اسفند 90 4:20
اریان عزیزم پیشاپیش عیدت مبارک. لحظه هایی پر از شادی و سلامتی را درسال جدید پیش رو داشته باشید.سال نو مبارک.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد