آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

آریان جون

امروزمون

1391/1/22 0:37
نویسنده : مامان آریان
516 بازدید
اشتراک گذاری

صبح رفتیم خونه مادرجون.خاله مریم اومد و موهای گل پسر رو مثله همیشه با اعمال شاقه کوتاه کرد.جیگرم خوشکل بود خوشکل تر شده.قربونش برم

امروز هوا خیلی گرم شد.غروب یه دست لباس تابستونی رو برای اریان افتتاح کردم.

بعدازظهر رفتیم مراسم هفتم زندایی سادات و بعدش دوباره اومدیم خونشون.من و آریان طلا هم رفتیم تا برا پسرم بستنی یا به قول خودش بتنی خریدیم و قدم زنان تا یه پارک که نزدیک خونشون بود رفتیم.کلی سرسره بازی کردیم و بدو بدو.من که از نفس افتادم اینقدر دنبالش دوییدم.به پسری خیلی خوش گذشت.

اینم یه عکس از طی کشیدن حیاط خونه دایی تو روزای گذشته:

و اینجا هم یه روز که از مراسم ختم اومده بودیم خونه برای اینکه والاحضرت بیدار نشه مجبور شدم کفششم در نیارم تا خواب ناز اقا خراب نشه.چون خواب آریان به شدت سبکه و با کوچکترین صدا یا حرکتی بیدار میشه.اگر هم خواب سیر نشه که دیگه با یه من عسلم نمیشه خوردش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان نفس طلایی
22 فروردین 91 0:41
خوش بحالت خاله که هم سر سره بازی کردی و هم بستنی خوردی
مامان طاها
22 فروردین 91 1:04
ماشا...فعالی زود زود اپ میکنیا نازی خیلی ماه شده این وروجک
مامان طاها
22 فروردین 91 1:06
راستی دارم لینک هامو تغییر میدم مینویسم هر کس از کجاست اگه اجازه میدی بگو اریان کوچولو..از؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خبرم کن
مامان آرینا موفرفری
22 فروردین 91 1:07
سلام عزیزم انشااله از این به بعد همش برین عروسی.خدا رحمتش کنه. آریان جونم حسابی بازی کرده
مامانی درسا
22 فروردین 91 1:28
ای حانم مامانی لباسات خیلی بهت میاد خوشتبپ خان خوش گذشته حسابی . دوست دارم گلم
مامان خورشيد
22 فروردین 91 7:57
خدا رحمتشون كنه. الهي سايه شما هميشه بالاي سر آريان باشه.
مامان آریام
22 فروردین 91 8:32
خاله جون تنبلی نمیکنم..آریام مریضه 10 روزه و اونقدر لاغر شده که دلم نمیاد ازش عکس بگیرم...خیلی ضعیف شده و اصلا هم حوصله نداره..تازه از دیروز یه کم بهتر شده...
مامان آریام
22 فروردین 91 8:34
خیلی خوبه..از دست لباسهای گرم و کلفت راحت شدی عزیزم. خیلی هم بهت میاد مبارکت باشه
مامان آرتین
22 فروردین 91 13:19
چقدر خوشگل شدی با این لباسها
mamane danial
22 فروردین 91 23:42
salam azizam. khubi?che pesare mahi.khoshhal misham be ma ham sar bezani. age movafeghi link konim.


کاش آدرستو میذاشتی تا ما هم بیایم پیشتون
مامان علي
27 فروردین 91 17:04
مباركه خاله . ايشاءا... آرايشگاه داماديت.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد