آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

آریان جون

آریان و پشه و هاپو

1391/2/12 23:19
نویسنده : مامان آریان
387 بازدید
اشتراک گذاری

در طول دو سه شب گذشته چیزی از صورت و دست و پای پسرم نمونده چون جناب پشه همه صورت پسرم رو گل کاری کرده.

اخه قربونش بشم خیلی حساسه .هرجایی رو که پشه میزنه فوری ورم می کنه.فردا از صحنه جرم پشه عکس میگیرم و براتون میذارم.

میگم آریان صورتت چی شده؟

آریان میگه: پته

 

امروز آریان رفت تو حیاط و سراغ شیر آبو خودشو حسابی خیس کرد.وقتی می خواستم لباسشو عوض کنه مثله همیشه فرار میکرد و نمیذاشت که یهو صدای سگ اومد.

منم گفتم نه هاپو نیا آریانو نخور.اریان خودش میاد لباس می پوشه.نه هاپو برو.هاپو نیا.اریان هم تندی اومد لباسشو عوض کردم.و هی می گفت هاپو نیا نیا.

منم کلی دعا به جون خود سگ و امواتش کردم که کار منو راه انداخت.نیشخند

 

:::مادرجون فردا میره تهران دکتر.خداجونم خبر بدی بهمون نده که در حال حاضر به شدت استانه تحملم پایین اومده.به امید شفای همه مریضا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان آریام
11 اردیبهشت 91 23:46
ممنون دوست خوبم. امیدوارم مریض شما هم زود شفا پیدا کنه و چیز مهمی نباشه
مامانی سید کوچولو
11 اردیبهشت 91 23:52
عجب هاپوی وقت شناسی من که فقط بگم "وای هاپو "به خواسته ام میرسم. حتی با صدای امبولانس از دور
مبین فرفری
11 اردیبهشت 91 23:56
نه عزیز شوخی میکنی پس حریم یک متر چیشد؟ شجاع شجاها دوست دارو بوس بوس
مامان آریام
12 اردیبهشت 91 0:03
الهی بمیرم خاله جون از بس شما قند عسلها شیرینید، این پشه های نامرد فقط میان سراغ شما مامانی براش پماد کالاندولا بزن چون آریام هم همین داستان رو داره و یه جای سالم تو صورتش نیست. میبوسمت قند عسل
مامان آریام
12 اردیبهشت 91 0:04
کلا از هاپو حساب میبری یه بار هم واسه تعویض پوشک هاپو اومد
مامانی درسا
12 اردیبهشت 91 1:17
ای وای این پشه کجاست من بیام له اش کنم چرا صورت گل پسرمو نیش زده .... این کلک هاپو هم با این آریانی که من میبینم مامانی زیاد دوام نداره انشاالله که مامانت میره حواب خوب خوب از دکتر میگیره عزیزم
مامانی درسا
12 اردیبهشت 91 2:30
قربونت برم مامانی ما خیلی وقته شما رو لینک کردیم عزیزم ..... یه دنیا بوس فقط واسه آریان حونی و مامانش
مامان آرینا موفرفری
12 اردیبهشت 91 11:35
امان از دست این پشه ها آریان جون از بس که شیرینی . عزیزم نگران نباش انشااله خبرای خوب بهت می رسه.
مامان حنا
12 اردیبهشت 91 15:04
ای پشه بد بگیرمش می کشمش آریان جونمو نیش زده ایشالله که مادرتون هم چیزیش نیست و با خبرای خوب پیش شما برمیگرده توکلتون به خدا باشه
مامان علي
12 اردیبهشت 91 15:43
پته بد چرا آريان خوشمزه منو نيش زدي ؟ از طرف من آريان جونو ببوس .
مامان آنیسا
13 اردیبهشت 91 12:04
اریان پته چه کار کرده خاله؟ بکشمش پته رو که اریانو نیش زده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد