آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

آریان جون

اریان تب دار

1391/2/15 11:54
نویسنده : مامان آریان
342 بازدید
اشتراک گذاری

از دیشب ساعت 4 صبح آریانی تب داره اونم از نوع شدیدش.

تمام امروز داشتم پاشویت میکردم.استامینوفن تاثیری روت نداره.حتی شیاف هم که میذارم شاید یه ساعت  تبت رو کم می کنه اما قطع نمی کنه.

امروز بعدازظهر رفتیم دکتر.آریان فقط تب و لرز شدید می کنه و علائم دیگه ای نداره.دکتر براش آزمایش نوشته.

الهی برات بمیرم.فردا باز باید سوراخ سوراخت کنن تا ازت خون بگیرن. الانم به سختی خوابوندمش.

:::مادرجون رفت دکتر گفت یه دوره جدید شیمی درمانی فشرده تر یا اینکه دستشو قطع کنن.چون علیرغم شیمی درمانی قبلی دوباره تومورش رشد کرده.

خدایا کمی آرامش و صبوری.....

دوستای گلم حالم خیلی بده.برامون دعا کنید.

تا بعد

 

:::بعدانوشت: دیروز صبح رفتیم آزمایش دادیم.آریان کلی گریه کرد.جوابش شنبه اماده میشه

دکتر به مادرجون گفت هرچی سریعتر تصمیمشون رو بگیرن.چون تومور در حال پخش شدنه.

اوضاع روحیم به شدت خرابه.قول میدم در اولین فرصت به همه ی شما دوستای نازنینم سر بزنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آرینا موفرفری
14 اردیبهشت 91 0:17
عزیزم خیلی ناراحت شدم انشااله بلا دوره. آریان جونم چی شده خاله شما که مرد قوی هستی.مامانی می دونم خیلی ناراحتی عزیزم انشااله زود خوب می شه. انشااله مادرتون هم خوب می شه خیلی ناراحت شدم. دوست عزیزم تنها کاری که ازدستم برمیاد فقط دعا ست.
مامان آرتین
14 اردیبهشت 91 15:11
پسر نازم امیدوارم هرچه زودتر خوب شی
دوست عزیزم با خوندن این پست یاد دورانی افتادم که پرستار پدر مهربونم در همین مقطع بودم به خوبی درکت میکنم و برای آرامش و پذیرش شما دوست مهربونم دعا میکنم. من پدرم رو حدود 4 ماهه که از دست دادم اما هنوز به آرامش نرسیدم و دلتنگشم. امیدوارم هیچوقت این اتفاق برای شما نیفته. برای شفای مادرتون با تمام وجودم دعا میکنم.


خدا پدرتون رو بیامرزه.روحش شاد
مامان طاها
14 اردیبهشت 91 15:44
ای بابا چرا دوباره مریضی اریان جون غمتو نبینه خاله خدا کنه زودی تبش قطع شه و ازمایشاش خوب باشه برا مادتون هم خیلی ناراحت شدم خدا بهتون صبر بده وبیشتر به خودش ارزوی سلامتی واسه همه صلوات
مامان ثنا و ثمین
16 اردیبهشت 91 14:02
سلام خانومی.انشااله خدا سلامتی بده هم به آریان جون هم به مامان جون
مامانی سید کوچولو
16 اردیبهشت 91 22:23
خیلی سخته عزیزان ادم بیمار باشن. اریان که مطمئنا یه بیماری ویروسی ساده هست و با چند شب اذیت شدن خودشو و مامانش خوب میشه و بعدم هیچی یادتون نمیمونه. ولی برای مادر عزیزت ایشالله زودتر سلامتی شونو بدست بیارن حتی با نقص عضو اگه بتونن کنارتون شاد و سالم بمونن بهتر از اینه که خدای نکرده کانسر همه جا پخش شه و چاره ای نباشه. دعا میکنم براشون حتما تو حرم .


محتاجیم به دعاهاتون
مامان نفس طلایی
16 اردیبهشت 91 22:34
عزیزم خیلی ناراحت شدم انشاالله جواب ازمایش هیچی نیست نگران نباش ... برای مادرجون هم خیلی دعا می کنم اللهم اشف کل مریض
مامان مهسا
18 اردیبهشت 91 17:07
ای وای چقدر ناراحت شدم. ان شالله به زودی خبرای خوب بشنوم
سمانه مامان پارسا جون
20 اردیبهشت 91 11:56
زهره جونم امیدت به خدا باشه عزیزم ایشاا... همه چیز درست میشه گلم آریان جون بهتره؟
مبین فرفری
23 اردیبهشت 91 3:23
سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم دلم گرفت خدا شفا بده به حقه این روزا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد