آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

آریان جون

برنده شدی گلم

1391/4/31 23:09
نویسنده : مامان آریان
518 بازدید
اشتراک گذاری

وای خدا جونم برنده شدیم هورااااااااااااااا

                                      

فکر کنم خودمون آخرین نفری بودیم که فهمیدیم

پسر خوشکل و نازم امیدوارم همیشه در تمام مراحل زندگیت برنده باشی و باعث خوشحالی و سرافرازی ما باشی.

ار تمام دوستان گلم که بهمون تبریک گفتن هم خیلی خیلی ممنونیم و در اسرع وقت پیش همتون میایم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان نيروانا
1 مرداد 91 7:30
بهت تبريك ميگم فرشته ي آسمونيِ من! عكس قشنگت بالاي منوي كاربري وبلاگ دخترم نيروانا خيلي خوشگلش كرده بود. ايشالا هميشه برنده باشي و بخندي عزيزم. ميبوسمت
مامان مهبد كوچولو
1 مرداد 91 9:23
مبارك باشه عزيزم . الهي كه هميشه بخندي ...
خاله زینب
1 مرداد 91 9:34
تبریک میگم بهت خاله جون
نوشين مامان آريا
1 مرداد 91 10:39
هزار ماشااله پسر نازنازي
ilijoon
1 مرداد 91 12:29
مباركت باشه عزيزم ان شاالله در تمامي مراحل زندگيت موفق باشي
ilijoon
1 مرداد 91 12:30
مامان آرینا موفرفری
1 مرداد 91 13:17
عزیزم تبریک می گم واقعا لبخند آریان جون زیبا بود و لایق برنده شدن.
مامانی درسا
1 مرداد 91 13:34
مبالک مبالک عزیزم پسرم خوشگل و کپلم برنده شدنت مبارک ......انشاالله که همیشه خوش و سالم و برنده برنده باشی عزیزم میبوسمت هوار تا
lمامان امیرحسین
1 مرداد 91 13:56
الهی قربون خنده خوشگلت بشم لپ گلی خاله/مبارک باشه. الهی همیشه بخندی گل پسرم.بوس بوس
مامان امیر علی
1 مرداد 91 19:14
بهت تبریک می گویم خیلی ناز است عکس بالای وبلاگ ما چه پسر نازی ماشاالله
احمدی- مامان پویا
2 مرداد 91 8:57
سلام مادر مهربون مبارک باشه عزیزم خیلی پسر کپل وو نازی داری سالم باشه
مامان مريم
2 مرداد 91 9:17
عزيزكم مباركه انشاءالله هميشه برنده باشي راستي خيلي خيلي نازي (ماشاءالله)
مامان زهرا
2 مرداد 91 10:58
تبریک بابت برنده شدنت امیدورام همیشه لبخندت مثل فرشته ها باشه و فرشته ها هم بازی های همیشگی ات باشند
مامان آرشیدا کوچولو
2 مرداد 91 12:37
مامان آریان عکس جوجوت رو که بالای وبمون دیدم اینقدر ذوق کردم گفتم این آقا پسره عشق منه شوشویی همین طور دهنش باز مونده بود
عمه اریسا کوچولو
2 مرداد 91 15:03
ااااااخ جوووونم مبارک عسیسم من عاشق شمالم
مامان سید کوچولو
2 مرداد 91 16:11
ایشالله همیشه موفق باشی پسر گلم و همیشه برنده
مامان سيدك
2 مرداد 91 17:39
آخي قوبون آريان ناز نازي آريان همه چيزش خوشگله نه فقط لبخند فرشته ايشش!!!بهش تبريك ميگم ببوسش اين گل پسر رو. مامانش ديگه كچلش نكنيد ها اصلا بهش نمياد.
مامان ثنا و ثمین
3 مرداد 91 1:10
سلام خانومی.قلفونش برم عکسش رو صفحه ی میز کارم افتاده بود.تا دیدمش فوری اومدم.ماشااله .تبریک میگم
مامان آریام
3 مرداد 91 1:12
ای وای من آخرین نفری هستم که تبریک میگم. عزیزم مبارکت باشه....واقعا خنده قشنگت ارزش همه دنیا رو داشت. امیدوارم همیشه تو زندگیت بخندی و موفق باشی
لیلا مامان آرمین
3 مرداد 91 20:27
وای خدا چه گل پسر نازی انشاءاله همیشه بخندی عزیزم.
مامان امیر
3 مرداد 91 22:23
سلام عزیزم برنده شدنت مبارک آریان جونم، می بوسمت ممنون که به ما سر زدین، من شما را با افتخار لینک کردم .
فاطیما
6 مرداد 91 17:41
سلام.فکر میکنم خیلی دیر واسه تبریک ولی تبریک منم پذیرا باشین...بوس واسه اریان جونی
مامان خورشيد
8 مرداد 91 12:05
مباركه. عكسش عالي بود. قربون خنده اش بشم.
مامان شیدا
11 مرداد 91 10:59
سلام . تبریک میگم . مبارک آریان جون باشه ...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد