آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

آریان جون

جامونده های سال 91

1392/1/1 7:40
نویسنده : مامان آریان
1,135 بازدید
اشتراک گذاری

بابایی داره برا آریان کتاب قصه میخونه.یه جا نوشته: "اما کو گوش شنوا"

آریان با خوشحالی اشاره میکنه به گوش و میگه: بابایی گوش اینااا. و بابایی کلی تشویقش می کنه که تونسته کلمه گوش رو بخونه. و بعد یه کشف مهم تر میکنه.اشاره می کنه به کلمه کو و میگه: بابایی این نصفه گوشه. تعجبخنده

آریان با چوب کبریت برا خودش مثلث درست می کنه و میگه: ملثلث کشیدم. و با یه طرح ابتکاری بسیار جالب با مداد رنگیهاش آب می نویسه.اینطوری:

دیروز چند جا رفتیم عید دیدنی .آریان تو هر خونه چند مرحله مهم از مراسم گریه رو بدون فراموشی انجام داد. سر از ماشین پیاده شدن و کفش در آوردن و بالا رفتن و دو باره سوار ماشین شدن.

ولی خلاصه به همه می گفت: عید شما مبارک.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

خاله زینب
2 فروردین 92 13:28
ای جانمممممممممممممم
ندا
2 فروردین 92 18:44
سلام عزیزم عید و بهتون تبریک میگم مدتیه خواننده وبلاگتون هستم ولی خاموشمم گفتم روز عیدی روشن شم در ضمن من همشهریتون هستم ولی مدتیه بابلسر زندگی نمی کنم از نوشته هاتون و کارهای آریان جون خیلی لذت می برم خدا حفظش کنه از طرف من حسابی ببوسینش
جوک
2 فروردین 92 18:46
هروز با جدیدترین و خنده دار ترین جوک ها پذیرای حضور گرم شما هستیم ...
مامان پرهام
3 فروردین 92 13:57
سلام عزیزم سال نو شما هم مبارک ایشالله سال خوبی داشته باشید . ایشالله حال مادر هم زود تر خوب بشه. عزیزم پسر بچه همینه مطمئن باش 5 سالش بشه خوب میشه . همه چی یادت میره و یکی دیگه میاری . عیدت مبارک
نوشين مامان آريا
6 فروردین 92 10:08
عزيزم آفرين چقدر قشنگ نوشتي. زهره جون بچه ها حوصله اين رفت و آمدها رو ندارن
مامان پارسا
7 فروردین 92 19:07
ماشالله آقا آریان گل
مامان نفس طلایی
7 فروردین 92 23:47
ای جان ... عیدتون مبارک
مامان بهار
8 فروردین 92 6:44
سلام عزيزم فكر كنم تا آخر امسال آريان با سواد شه!!!!. فعيد تون. مبارك ان شاا... سال خوبي باشه
آیدین و مامانیش
8 فروردین 92 7:53
وای خدااااااااااااا خیلی وقت بود نیومده بودم امروز با این پسرک شیرین زبون دلی از عذا دراوردم خاله خیلی دوستت دارم ماشاالله به این هوشت کوچولوی دوس داشتنی راستی سال نوتون هم مبارک عزیزم
مامان طاها
8 فروردین 92 10:34
باریکلا به این پسر باهوش
اعظم مامان آوین
8 فروردین 92 19:29
سلام عید شما هم مبارک باشه .سال خوب وخوشی براتون آرزومندم .بووووووووس برا آریان شیطون بلا
مامانی درسا
10 فروردین 92 2:11
آریان گل و زهره عزیزم خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این ایام آغازین سال جدید عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان. سال نو مبارک
نی نی توپولی
10 فروردین 92 6:04
سلام آریان عزیزم سال نو مبارک انشاله که سال خوب و خوشی در کنار خانواده زیر سایه امام زمان داشته باشی
مامان ایلیا
17 فروردین 92 0:16
وای هزار ماشاالله چه پسر باهوشی.مامانی تو رو خدا اسپند یادتون نره. زهره جان بازم سوال دارم ازت بن بن بن را با اریان کار کردید و اینکه اریان می نشست که باهاش کارت ها را کار کنید؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد