آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

آریان جون

خونه مادرجون

1390/4/12 0:43
نویسنده : مامان آریان
255 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا من و مامانم میریم خونه مادرجون و بهش کمک می کنیم و آخر شب برمیگردیم خونه

منم تا میتونم سواستفاده میکنم و همه جا رو بهم میریزم.اخه من همه چی رو میگیرم و می ایستم حالا یاد گرفتم یه چند قدمی هم راه میرم البته با کمک وسایل.هر از گاهی هم زمین میخورم.

مثلا دو شب پیش نصفه شب مامانم بیدار شد و دید من نیستم.بعد که دقت کرد دید من بابام و گرفتم و ایستادم دارم اطرافم و بررسی میکنم.

وقتی هم که شیر میخوام مامانمو هل میدم که دراز بکشه و به من شیر بده .

هر روز هم با پدرجونم میرم بیرون که دلم وا شه.مثلا میرم آب بازی اینطوری:

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نی نی توپولی
11 تیر 90 1:57
خاله تو چقد شیطون شدی نمیدونی وقتی مامانا میبینند نی نی شون نیست چه حالی میشند خاله جون خوش به حالت جای ما هم آبتنی کن..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد