آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

آریان جون

آریان،لباسشویی ،جاروبرقی

1390/5/9 0:43
نویسنده : مامان آریان
266 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجایی که من بسیار پسر زحمتکشی هستم وقتی مامانم داره جاروبرقی میکشه دنبالش راه میافتم و میرقصم اماااااااااا

با حفظ فاصله قانونی

آخه اگه خیلی بهش نزدیک شم میترسم و حدود 1/5 فاصله رو در هر حالتی حفظ میکنم. 

تو عکس بالا جارو زیاد به من نزدیک شده و من میخوام گریه کنم.

البته اگه جارو خاموش باشه نمی ترسم و کلی به مامانم کمک می کنم:

و البته با لباسشویی هم همینطوریم.وقتی که خاموشه 24 ساعت دارم دور و برش می پلکم اما اگه همون نزدیکیا باشم و روشن بشه از ترس زهره ترک می شم و کلی گریه می کنم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله پپو
9 مرداد 90 8:14
کلا" دست گلت درد نکنه! میگم خسته نباشی اینقدر کمک می کنی!!


بازم خداروشکر یه نفر قدر زحمتهای بی دریغ منو میدونه
نی نی توپولی
9 مرداد 90 17:12
آریان جون خاله جالو که ترس نداله...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد