آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

آریان جون

نظرات (11)

مامان پارسا
18 مرداد 90 1:39
اگه قراره به فرزندانمان بیاموزیم که این دنیا و اتفاقاتش ،چه شیرین و چه تلخ گذراست پس چه بهتر است که به دلبندانمان یاد بدهیم که در این گذر زندگی نهایت لذت راببرند ،لحظه به لحظه به پیشرفت و ترقی بیاندیشند و از هر چه میگذرند از 2 چیز نگذرند: 1-ظلمی که در حقشان میشود. 2-حقی که از آنها خورده میشود امروز با وب آریان جون آشنا شدم، دل آدم غش میره برای این پسمل نازو دلچسب وتوپولو به پارسای من هم سربزنید،خوشحالمون میکنید
مامان پارمیدا
18 مرداد 90 12:55
سلام. از آشنایی تون خوشبختم. ممنون که به وبلاگ پارمیدا سر زدید. این یه کلمه ای هم مه نوشتید خودش یه کتابه!" می گذرد"
مامان امیرعلی
20 مرداد 90 1:13
چون میگذردغمی نیست
بهارک
21 مرداد 90 2:58
سلام..طراحی عکس وقالب وبلاگ..خوشحال میشم بهم سر بزنید..ممنون میشم مارو لینک کنید..
مامان نی نی گولو
21 مرداد 90 10:40
سلام عزیزم ممنون از اینکه بهمون سر زدید پسل نازی داری خدا حفظش کنه خوشحال می شم با هم تبادل لینک داشته باشیم عزیزم
مامان پارسا جون
21 مرداد 90 13:37
آفرین یک کلمه ولی هزارتا معنی
مامان نفس طلایی
22 مرداد 90 0:22
سلام ممنون بهم سر زدین اگه واقعا قبول کنیم این جمله رو چقدر راحتر زندگی می کنیم
نی نی توپولی
22 مرداد 90 1:02
این نیز بگذرد خیلی با معناست...
شکوفا وخاله اینقه
22 مرداد 90 2:29
بله واقعا میگذره.خاله جون مرسی.ایشالا اریان جون هم موفق باشه.
مامان نی نی گولو
22 مرداد 90 17:07
سلام عزیزم مرسی از لینکتون منم لینکتون کردم
مامان مهسا
22 مرداد 90 19:07
salam khale. khoobi? arian khoobe? delemoon tang shode vase shirin kariash. chera dg khabare jadid nemizari? daee hosein halesh chetore? behtare?


سلام عزیزم ممنون.من و آریان خوبیم.دایی هم بهتره.این روزا سرم شلوغه راستش زیاد حوصله هم ندارم.در روزای آینده سعی میکنم زودتر به روز کنم.ممنون که به ما سر میزنید.


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد