آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

آریان جون

حالم بد شد.

1390/5/24 2:10
نویسنده : مامان آریان
427 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز صبح من و مامانی و بابایی دایی حسین رو بردیم تا دانشگاهش که نوره برسونیم.آخه دایی دستش درد میکرد و نمیتونست خودش بره.وقتی داشتیم بر می گشتیم هنوز تو نور بودیم که یهویی حال من بد شد و کلی رو تن مامانی بالا آوردم.بابایی و مامانی خیلی هول شدن. و چون نزدیک خونه خاله زهرا بودیم سریع رفتیم اونجا و من و مامانی رفتیم حموم و لباسهامونو عوض کردیم.

 تا چند دقیقه من منگ بودم اما وقتی تر و تمیز شدم دوباره سرحال شدم.

آخه من همه چی رو تو دهنم میذارم و از هر چیزی که سر سفره باشه باید تست کنم.حالا نمیدونم کدومش به مزاجم سازگار نبود.ولی شکر خدا الان خوب شدم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان نفس طلایی
24 مرداد 90 2:26
عزیزم الهی که همیشه خوب باشی


ممنون خاله
مامان سيد کوچولو
24 مرداد 90 8:10
حتما بعدش کلي سبک شدي.... خوب شد خونه خاله جون نزديک بود...
بردیا
24 مرداد 90 10:45
ممنون بم سر میزنی مامان آریا .انشاا... که آریا جون حالش خوب شده باشه مواظب دوست من باش
افسانه مامان رها جون
24 مرداد 90 13:21
سلام ممنون که به ما سر زدید و تولد دخترم رو تبریک گفتید خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه و از طرف من و رها ببوسیدش آخ که الهی خاله فدات بشم که این قدر حالت بد شد زیاد هله و هوله نخور و بیشتر مواظب خودت باش
مامان نفس طلایی
24 مرداد 90 14:23
سلام ممنون منم شما رو لینک می کنم
مامان آرین
25 مرداد 90 10:19
عزیز دلم اشکالی نداره این چیزا برای همه نی نی ها پیش میاد . حالا دیگه بهتری خاله؟


اره خاله جون.الان خوب شدم.
مامان امیرعلی
25 مرداد 90 10:41
الهی چرا خاله حالت بد شد.الان خوبی؟
بیا وبلاگم عکسامو ببین حالت میاد سر جاش


حتما میام.مگه میشه تو رو ببینم و خوب نشم؟؟
نی نی توپولی
25 مرداد 90 16:01
وای خاله چی شدی؟ خدا بد نده الان بهتری...


آره خاله جون.الان بهترم.
mamani helena
25 مرداد 90 17:10
salam azizam elahi khale ghorbonet bere .akhe khale joon hava kheili garme bayad movazeb bashi ke on lopaye nazet ab nashe.doset daram .az rahe door mibosamet


منم دوستون دارم و خیلی خوشحالم که دوباره برگشتی خاله.
مامان باربد
26 مرداد 90 0:14
آخی. عزیزم... میدونم خاله حتما گرما زده شدی. باربد هم هروقت تو ماشین میشینه و بیشتر از یک ساعت مسیرمونه حالش بد میشه. همین دیروز هم که ما داشتیم میومدیم شمال اینجوری شد. چیزی نیست خاله جونم.
مامان پارسا جون
2 شهریور 90 18:07
اشکال نداره گلم خداروشکر خوب شدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد