آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

آریان جون

گلم مریضه

1390/6/2 23:45
نویسنده : مامان آریان
212 بازدید
اشتراک گذاری

الان دو روزه که پسرنازم مریضه و همش تب داره.

دیروز ظهر تب داشت و کلی هم بالا آورد.دیشب با بابایی بردیمش دکتر.دکتر گفت یه مریضی ویروسی که خیلی شایع هم شده.اسهال و استفراغ وتب. الهی مامان بمیره براش .پسر شیطون و بلای من اصلا حوصله نداره.تمام روز رو چسبیده به من و بغل هیچکی نمیره .آخه گلم داره دندون هم درمیاره.

وقتی میخوام بهش دارو بدم تا داروها رو میبینه فرار میکنه و بعدش هم کلی گریه میکنه.بابایی تو بغلش نگهش میداره و من به سختی دارو رو میریزم تو دهنش.

آریان جونم شیشه شربت رو نشون میده و میگه بووووووو.

از دیروز تا حالا هم غیر از شیر هیچی نخورده. 

عروسکم الهی تمام درد و بلات بیاد توی جون مامانی و تو خوب بشی .

به امید روزی که هیچ کوچولوی نازنینی مریض نباشه.   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

mamani helena
3 شهریور 90 14:12
salam khale joon vay kheili narahat shodam enshala zodi khob beshi akhe az bas ke nazi zod cheshm mikhori nanaze khale.rasti dandonetam mobarake
مامان علي
4 شهریور 90 13:52
انشاءا.. زود زود خوب ميشه و دوباره بازيگوشي ميكنه.
مامان سيد پارسا
4 شهریور 90 23:16
الهي .. ايشالله زود خوب شه.
اول كه داشتم ميخوندم فكر كردم وبلاگ خودمه چون عين همينو برا پسرم ديروز نوشتم


مونا (مامان النا )
6 شهریور 90 0:03
بمیرم برات خاله
خیلی مریضی بدیه! النا 2 هفته مریض بود!
خوب بشی ایشالله خاله قربونت بشه
من و النا برات دعا میکنیم


خدانکنه خاله جون.مرسی از اینکه برا من دعا میکنین.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد