آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

آریان جون

نظرات (11)

مامان پارسا
5 شهریور 90 2:04
آخی نازی ماشالله به این گل پسر پارسای من دو روز از آریان کوچیک تره منتظریم و شما رو لینک می کنم
مامان سید پارسا
5 شهریور 90 2:16
ووووووی....چنده خشگل بیه... ونه دندونا ر هارش... ایشالله زود زود خوب و سرحال شن
مونا (مامان النا )
6 شهریور 90 0:07
خاله من خیلی تو رو دوست دارم
برای ما اختلاف سنی مهم نیست
به مامان مهربونت بگو یه ماچچچچچچچچچچ آبدارت بکنه


من و مامانم هم خیلی شمارو دوست دایم.برا ما هم مهم نیست.مهم تفاهمه که داریم.
بردیا
6 شهریور 90 8:39
مامان آریان مامان بزرگی پیشمه منم بچه خوبیم تا ظهر که مامان برگرده آریان چه با مزه شده ببوسش از طرف من
مامان گیلاس
6 شهریور 90 11:55
سلام خاله جون ممنون که به ما سر زدین آریان جون رو ببوسید
کاکل زری یا ناز پری
6 شهریور 90 12:00
عزیزم چه عکس های ناز و خوشکلی. معلومه اتاقت خوشکله و مامانم با سلیقه ای داریمرسی که پیش ما آمدی گل پسر


خیلی ممنون خاله جون.چشاتون قشنگ میبینه
مامان نی نی گولو
6 شهریور 90 18:27
گوگولی خاله چه خنده شیرینی مواظب خودت و مامانی وبابایی باش گلم واسه خودت مردی شدی
مامان ایلیا
6 شهریور 90 20:45
خدا را شکر که حالت خوب شد آریان کوچولو.ان شااللله همیشه سلامت و شاد باشی و این خنده قشنگت هیچ وقت از لبای کوچولوت دور نشه.می بوسمت خاله.
مامان آرین
7 شهریور 90 9:54
خاله جووووونی سلام ،مامان جونم آپ کرده ها اگه دوست داشتین بیاین


حتما میام گلم
mamani helena
7 شهریور 90 23:48
salam azize khale,vay to ke ba in khandat dele maro bordi .be mamani bego ye boose gonde az on lopat bokone.binahayat douseton darim.


ماهم خیلی دوستون داریم و هر شب به شما سر میزنیم.
شکوفا وخاله اینقه
17 شهریور 90 23:44
وای چه دند.نای بامزه ای.چه قدر بچه ها با این دندونا ی دوتا بالا دوتا پایین دوست داشتنی هستن.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد