آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

آریان جون

مشکلات بعد از کارواش آریان

1390/6/8 1:40
نویسنده : مامان آریان
332 بازدید
اشتراک گذاری

آریان دوسه ماهی میشه که هروقت میخوام چسب پوشکش بذارم و ببندمش خیلی اذیت میکرد و حتما باید یه نفر بود که باهاش بازی کنه یا با کلی اسباب بازی تا به زور می تونستم ببندمش.همیشه هم نهایتا کلی گریه و زاری میکرد.

اما چند روز پیش وقتی داشت فرار میکرد که نبندمش بلند گفتم: هاپوووووو بیا هاپوووووووو

دیدم یهو برگشت و تکون نخورد.منم به راحتی بستمش.الان دو سه روزی هست که با این شیوه راحت شدم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان آریام
8 شهریور 90 11:50
از دست این وروجکها من هم مجبورم موقع عوض کردن پوشک، صدای همه حیوونهای اهلی رو در بیارم تا یک جا بند بشه
خاله زهرا
8 شهریور 90 21:51
سیمممممممممم ___________ چطوری؟_________ خوفی عجیجیم؟__________[بوسه] فهدا مهدات شم من!!!__________ خو دیجه آها فقط اومدم یه چی بگم برم_________ عیدت مفالکا پیشاپیشششششششششششش_________ این جیگرم ببوسسسسسسسسسسسسسسسسس اسپند دود کن واسشششش
مامان امیرعلی
9 شهریور 90 0:53
وای پناه برخدا ببین این هاپوچقدرترسوندتش من که اگه به امیرعلی هم بگم اژدهاهفت سرداره میادم اصلانمیترسه
نی نی توپولی
9 شهریور 90 1:36
آخه چرا؟
نی نی توپولی
9 شهریور 90 1:36
تا ز رویت گرفته ام روزه جز به یادت نکرده ام افطار چقدر سخت است که این عزیزترین عید را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانی اللهم عجل لولیک الفرج
مامان پارسا جون
9 شهریور 90 11:31
عید سعید فطر، عید آسودگی از آتش غفلت و رهیدگی از زنجیر نفس بر میهمانان حضرت حق مبارک باد . . .
مامان آرین
9 شهریور 90 12:04
سلام عیدتون مبارک
مامان مهسا
9 شهریور 90 12:17
ای شیطووووووووووووون. منم هروقت می خوام پوشک باربد رو ببندم اونقدر لگد به دستم میزنه که دییوونه میشم.
مامان مهسا
9 شهریور 90 12:19
عيدت مبارك خاله جونم از طرف من و مامانم آريان رو ببوس
مامان مانی جون
9 شهریور 90 13:47
ممنون که سر زدین
تو رو خدا نترسونش تو وجودش میمونه ها


سعی میکنم اگه آریان اجازه بده.بوسسس
بردیا
9 شهریور 90 14:13
مامان آریان منم عید رو به شما تبریک میگم انشاال... همیشه شادو سرحال وسالم باشید.آریان تو این هوا چطوری سرما خورده؟؟ مواظب کوچولو باشید


اینجا چند روزی هوا خیلی خیلی سرد شده بود تا حدی که مجبور شدیم کولر رو گرماش روشن کنیم.
مامان نی نی گولو
9 شهریور 90 22:21
سلام ناناز خاله
الهی مامانی ناناز خاله رو نترسون
عزیزم عیدتون مبارک

باورکن مجبورم میکنه.منم دلم نمیخواد بترسونمش.اینقدر اذیت میکنه که مجبورم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد