آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

آریان جون

مهمونی

1390/6/23 1:18
نویسنده : مامان آریان
503 بازدید
اشتراک گذاری

امشب مهمون داشتیم.مادرجون و پدرجون ودایی و خاله زهرا و پریا و خاله سمیه و شوهرخاله های گرام.

 

امروز صبح وقتی رفتم بازار چنان بارونی گرفت که خیس آب شدم.

یه زلزله ده ریشتری هم تو اتاق آریان اومد.وقتی که پریا و آریان تمام اسباب بازی هارو اوردن بیرون و پخش و پلا کردن.البته اونا اسباب بازی ها رو میاوردن و بابا امید باهاشون بازی میکرد.نیشخند

الانم آریان جونم گرفته خوابیده و منم میخوام اتاقشو جابجا کنم.

فعلا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان سيد پارسا
21 شهریور 90 2:33
اخ كه چقدر دلم بارون ميخواد از نوع شديدش... خوش به حالتون.
مامان نفس طلایی
21 شهریور 90 12:20
خدا قوت از مهمون داری


قربان شما
mamani helena
21 شهریور 90 18:41
salam khale joon khosh be halet . manam delam baron mikhad kheili delam barat tang shode bod ..rasti khale joon dare mahe mehr miyad akh joon tavalodemone .


اره خاله جون.دیگه دارم مرد میشم
مامان نفس طلایی
21 شهریور 90 23:49
مامان ایلیا
22 شهریور 90 1:14
واقعا خسته نباشید.هم از مهما نداری و هم مرتب کردن اتاق آریان جان.همیشه به مهمونی و شادی عزیزم.آریان گل را ببوسید.


حتما عزیزم.ممنون که به ما سر میزنین.
مامان آرین
22 شهریور 90 14:50
سلام مامانی خسته نباشید


خیلی ممنون
mamani helena
22 شهریور 90 18:14
salam arosakam delam nemiyad biyamo behet sar nazanam 2oset darammmmmmm


مرسی خاله جون.ماهم دوستون داریم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد