آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

آریان جون

خاطرات دنیا اومدن من

1390/3/9 11:34
نویسنده : مامان آریان
613 بازدید
اشتراک گذاری

امروز میخوام بهتون بگم که چطوری دنیا اومدم

پنج شنبه بود و حال مامانم خوب نبود.همش دردش میگرفت.اون شب عروسی دوست مامانم الهام بود.منم تا شب مردونگی کردم و گذاشتم مامانم بره عروسی.بعد از عروسی من و مامانم رفتیم بیمارستان. تا ساعت 4 و 10 دقیقه که من دنیا اومدم خاله پیش مامانی بود و دلداریش میداد.مامانم تمام تن خالم رو کبود کرد اینقد که چنگش زد. خلاصه من روز جمعه نهم مهر ماه 1389  ساعت 4:10 توی بیمارستان شفا بابلسر دنیا اومدم.

 

الان بیدار شدم دارم گریه میکنم

بقیه شو بعدا میگم

فعلا خداحافظ


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان هوراد
31 اردیبهشت 90 12:15
سلام آریان جون شما چه جیگر خوشمزه ای هستی ماشالله پسر ناز ی دارید وبلاگ قشنگی هم دارید بوس بوس منتظر بقیه داستان تولدت هستیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد