آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

آریان جون

هنرهای من

1390/3/5 23:59
نویسنده : مامان آریان
271 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

من یاد گرفتم چشمک بزنم، الکی سرفه می کنم، تازگیا هرچی می خوام جیغ میزنم،یکی دو قدم هم چهار دست و پا میرم.البته ژستشو زیاد میگیرم ولی هنوز نمی تونم حرکت کنم خیلی 

غلت میزنم تا دلتون بخواد اونم با سرعت نورنیشخند رفت و برگشتی هااااا.

حالا هر وقت اجازه دادم مامانم عکس بگیره میذارم براتون

حالا یه صداهایی از خودم در میارم که اگه شد اونم میذارم 

تشویقم کنید تا پیشرفت کنم و استعدادهام شکوفا بشهزبان 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

باباي پارسا
6 خرداد 90 1:57
به به چه پسر ناز و تژل و زرنگي افرين ارين جون تو ميتونيييييييي تو پيروز ميشيييييييي
مامان امیرعلی
7 خرداد 90 0:06
آفرین آریاجون.تومیتونییییییییییییییییییییی دست دست برای آریاجون ممنون مامان آریاجون بابت راهنماییت پسرگلتوببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد