آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

آریان جون

تولدم

1390/11/1 22:34
نویسنده : مامان آریان
360 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دوشنبه 26 دی تولد 25 سالگیم بود.

بابا امید برام پالتو خرید.خاله سمیه کیف،خاله زهرا ظرف میوه خوری پایه دار،دایی حسین ادکلن،عمو مرتضی بلوز، مادرجون بهم پول داده بود که باهاش کفش خریدم و مامان جون(مادرشوهرم)هم پول داد که قراره باهاش لباس بخرم.دست همشون درد نکنه.

بفرمایید دهنتون رو شیرین کنید.

     

این دومین سالیه که تولدم رو با حضور گل پسرم جشن می گیرم

خدایا به عزیزانم مخصوصا پسرم و بابای گلش سلامتی بده و برام نگهشون دار.



تولد و مرگ را درمانی نیست

 

مهم این است که فاصله میان این دو را شاد زندگی کنیم . . .

 

خدایا شکرت
بخاطر تمام روزهایی که کنارم بودی
بخاطر نگاهی که ازمن برنگرداندی
بخاطر فرصت هایی که برای جبران اشتباهاتم دادی

احساس میکنم کمی از خدای خود فاصله گرفته ام
خدایا یاریم کن تا دوباره خود را درتو پیدا کنم

من جرات خواستم و خدا موانعي سر راهم قرار داد تا بر آنها غلبه کنم.
من عشق خواستم و خدا افرادي به من نشان داد که نيازمند کمک بودند
من محبت خواستم و خدا به من فرصتهايي براي محبت  داد.


    « من به  هر چه که خواستم نرسيدم ...
   اما به هر چه که نياز داشتم دست يافتم»

 

......

بعدا نوشت:از همه دوست جونایی که بهم تبریک گفتن خیلی خیلی تشکر می کنم و برای همتون ازروی سلامتی و شادکامی دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

asal
27 دی 90 11:09
تولدت مبارک مامان آریان جون.
عباسی
28 دی 90 0:22
سلام تولدتون مبارک انشالله تولد 125 سالگیتون
مامان آنیسا
28 دی 90 2:16
تفلد...تفلد...تفلدت مبالک مامان اریان جون تولدت مبارک
مامان نسترن
28 دی 90 9:29
تولد تولد....تولدت مبارک....الهی 120 ساله بشی و روزهای شاد و زیبایی رو پیش رو داشته باشی
مامان نفس طلایی
28 دی 90 11:05
تولد مبارک خانومی
مامان مهسا
28 دی 90 16:43
happy birthday to you!!!!!!
مامان آنیسا
29 دی 90 15:20
مامانی تولدت مبارک بیا شمعهارو فوت کن تا صد سال زنده باشی
مامان سید کوچولو
29 دی 90 18:10
ایشالله سالهای سال سایه شما و همسرتون رو سر اریان جون باشه تولدت مبارک
مامان آرینا موفرفری
30 دی 90 1:28
سلام عزیزم تولدتون مبارک.انشاله 120 ساله بشید و درکنارخانواده روزهای خوبی داشته باشید.
asal
30 دی 90 8:23
سلااااااااااااام
مامان امیرعلی
30 دی 90 14:21
تولدت مبارک عزیزم. انشالله همیشه سالم وشادباشی
مامان محمد پارسا
1 بهمن 90 0:56
سلام عزیزم تولدت مبارک البته با تاخیر
سمانه مامان پارسا جون
1 بهمن 90 1:35


تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک


زهره جون عزیزم تولدت گلباران

با یه عالمه شرمندگی به خاطر تاخیر
ببخش گلم

خیلی خیلی مممنون
ایشاا... تولد صدو بیست سالگیت و جشن بگیری

کادو ها هم مبارکت باشه خانومی

کادوی ما هم یه دنیا دعاهای خوب






خیلی خیلی ممنون
امیرمسعود
1 بهمن 90 13:53
سلام. تولدت مبارک دوست نی نی وبلاگی عزیز. می دونم دیره ولی ببخشید تازه متوجه شدم و امیدوارم همیشه زنده باشی و سایت سایه سر نی نی خوشگلت ...
مامان ثنا و ثمین
1 بهمن 90 16:21
تولد تولد تولدت مبالک البته با تاخیر ایشااله همیشه شاد و تندرست باشی عزیزم
مونا ( مامان النا)
3 بهمن 90 18:53
سلام دوست مهربونم تولدت با تاخیر مبارک ایشالله 120 ساله بشی و به همه ی آرزوهای قشنگت برسی همیشه در کنار خانواده ات خوب و خوش و سلامت باشی عزیزم میبوسمت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد