آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

آریان جون

زبان جدید

1390/11/23 23:24
نویسنده : مامان آریان
370 بازدید
اشتراک گذاری

آریان این روزا به یه زبون خاصی صحبت می کنه که وقتی حرف می زنه دلم براش ضعف میره

اینطوری: اد بده ددب دبده دب دب ابه د ....

یه جملاتی از این قبیل رو تند تند و با یه لهجه نازی حرف میرنه که واسه ما  کلا بی معنیه.اما خودش همچین جدی بیان می کنه که انگار داره مسائل خیلی مهمی رو انتقال میدهماچ

الهی مامان فدای اون حرفای بی معنیت بشه

امروز باز آریان بی سر و صدا شد.هر وقت هم از اریان صدایی نمیاد 100 درصد یه جایی داره خرابکاری می کنه بدون شک

اخه همیشه صداش می کنم می گه: ب(با فتحه) اما هر وقت داره خرابکاری می کنه جوابمو نمیده

امروز هم در حالی دستگیرش کردم که تو آشپزخونه ظرف آرد رو پیدا کرده بود و یه ظرف دیگه هم برداشته بود و داشت مشت مشت آرد رو به ظرف جدید منتقل می کرد که از لباس خودش و وضعیت آشپزخونه بهتر چیزی نگم.

فکر کنم می خواست واسه مامانی کیک بزنهکه قبل از پایان عملیات خنثی شد.

راستی آریان یاد گرفته خدا رو شکر کنه.همین که غذاش تموم میشه دستاشو میبره بالا و میگه الاااااا یعنی الهی شکر.قربون اون دستای نازت بشم که همه جاش کبوده به خاطر جای سرمت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

اعظم مامان آوین
21 بهمن 90 0:22
سلام ممنون که نظر دادی راستی یه جورائی همشهری هستیم ها . لینکتون کردم با اجازه
مامان آرینا موفرفری
21 بهمن 90 0:45
آریان جون حسابی شیطون بلا شدی.اشکالی نداره،حالت خوب باشه عزیزم هرچقدر دوست داری شیطونی کن.خوشحالم که آریان جون حالش خوب خوب شده.
مامانی درسا
21 بهمن 90 1:34
سلام آریان گلم . مامانش از اینکه به ما سرزدی ممنون . آریان عزیزم به هر زبونی که صبحت کنه با مزه س . بوسش کنید ضمنا" اون عکسای پست بالا متاسفانه واسم باز نشد . دوستتون دارم .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد