آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

آریان جون

گردش خانوادگی

1390/11/23 23:25
نویسنده : مامان آریان
402 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه صبح من و آریان و بابا امید رفتیم بیرون و هر چی سعی کردیم از اریان عکس بگیریم همه عکسا رو خراب می کرد.

وقتی میریم تو خیابون  شش دنگ حواسش جمعه تا مبادا کامیونی رد بشه و اریان نبینه.تا کامیون می بینه می گه ماما و اونو به من نشون میده.خیلی از کامیونها رو از جاهایی که اصلا ما نمی بینیم ردیابی می کنه و به ما نشون میده

امییییی امیییییی امیییییی (یعنی امید) از صبح که بیدار میشه تا آخر شب داره باباشو صدا میکنه.: امییییییی

 

 

این هم وقتیه که اریان به دقت مشغول نگاه کرن به عکسای آلبومشه.اونم با جدیت تمام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان محمد پارسا
24 بهمن 90 0:06
سلام ناناز خاله چه با مزه بابایی رو صدا می زنی امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه
مامان آنیسا
24 بهمن 90 0:28
من یه عالمه نوشتم اما فکر کنم نیامد! آخرش گفتم خاله جون اینقدر اخم نکن
مامان آنیسا
24 بهمن 90 0:29
رمز ورود اینه 1234
اعظم مامان آوین
24 بهمن 90 18:56
طبیعت شمال زمستونم زیبا ولذت بخشه آخ که چقدر دلم تنگ شده. همیشه به گردش با شادی وخوشحالی
خودم شمالی هستم وهمسرم خوزستانی .هفت ساله دزفول زندگی میکنیم.قسمت ما هم این بوده


انشالله هرجا هستید خوش باشید
mamani helena
24 بهمن 90 22:07
elahi ghorbonet beram man khale joon hamishe be gardeshmamani delam barat ye zare shode


دل ما هم برات یه کوچولو شده
مامان ثنا و ثمین
25 بهمن 90 8:59
همیشه به تفریح.خوش باش اریان جونم
مامان اميرعلي
25 بهمن 90 13:34
سلام عزيزم ماشالله چه مردي شدي.چه باجذبه هم به آلبوم نگاه ميکنهانشالله هميشه بريدتفريح وخوش باشيد
سمانه مامان پارسا جون
25 بهمن 90 16:43
ولنتاین مبارك ، همراه یك بغل گل رز ، یك سبد ستاره و یك دنیا آرزوی شادباش . . .
سمانه مامان پارسا جون
25 بهمن 90 16:43
قربون آریان خوشگلم وای عکسهای بچه گی هاش خیلی با نمک بود جیگر
مامانی درسا
25 بهمن 90 20:42
عزیزم روز عشق و محبت بر شما دوست عزیزم مبارک
مامان آنیسا
26 بهمن 90 0:06
این رمز رو خصوصی برای شما گذاشتم خانمی!!!!
مامان نفس طلایی
28 بهمن 90 21:56
وااااااااااااااای چه ناز به عکسا نگاه می کنه
مامان آرینا موفرفری
29 بهمن 90 0:48
چه جذبه ائی!!!!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد