آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

آریان جون

آریان دوست داشتنی من

1390/11/30 23:33
نویسنده : مامان آریان
504 بازدید
اشتراک گذاری

کنارم هستی و اما دلم تنگ میشه هر لحظه

خودت میدونی عادت نیست فقط دوست داشتنه محضه

این روزها احساس می کنم خیلی بیشتر از همیشه دوست دارم وروجکم.یه کارهای می کنی که از ذوق نمی دونم چیکارت کنم.تنها دلخوشی این روزهای منی

با این که دلم یه کمی گرفته و احتیاج به یکی دارم که باهاش حرف بزنم اما اون حالمو نمی فهمه ولی بودن تو و شیرین کاریهات تمام دنیای منه.

 وقتی که خوابی و دارم دارم به کارهات فکر میکنم دلم برات ضعف می ره.

بی نهایت دوست دارم عشق مامان

غروب رفتیم خونه عمو مرتضی خیلی دلواپس بودم که خرابکاری نکنی آخه زنعمو تازه جهیزیه شو چیده خدا رو شکر که کاری نکردی که شرمندگیش بمونه

عمو رفت رو مبل و داشت پرده رو ردیف میکرد رفتی به زنعمو گفتی که عمو رفته اون بالا و به عمو اشاره مکردی که بیا پایین

چند شب پیش گذاشتمت جلو در حموم تا خودم برم وسایلمون رو بیارم دیدم دوییدی و اومدی از تو کابینت یه چیزی برداشتی و رفتی.نگو پسرم دیده بود تو سطل اشغال نایلون نیست اومدی و یه نایلون برداشتی و بردی تو سطل گذاشتی.

یه سری کارت داری که عکس حیوونا رو داره.اسم همشون رو بلدی البته نه اینکه خودت بگی مثلا ازت میپرسیم اسب کو؟؟تو هم همشون رو درست نشون میدی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمانه مامان پارسا جون
29 بهمن 90 11:08
قربون آریان گلم عزیزم زهره جون نبینم ناراحتی با وجود این فرشته ها آدم هرچی غم و غصه داره واسه یه لحظه هم شده یادش میره
مامان ارين
29 بهمن 90 15:12
سلام خاله جون حسابي دل مامان رو بردي ها منم هر چي ارين بزرگتر ميشه بيشتر دوستش دارم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد