آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

آریان جون

اه

1390/11/30 23:39
نویسنده : مامان آریان
368 بازدید
اشتراک گذاری

برا عروسی عمو مرتضی لباس دوختم رفتم پرو کردم.چند روز بعد که رفتم تحویل بگیرم همهشون گشاد شده بود.(لاغر شدم)بیچاره نازی همه شون رو دوباره درست کرد.تهدیدم کرد که دیگه لاغر نشو که لباساتو دست نمیزنم.

امشب دوباره لباسا رو تست کردم تا شب عروسی مشکلی پیش نیاد.دوباره لباسا گشاد شده.باید باز ببرم پیش نازی تا تنگش کنه.الان باید کلی سرم غر بزنه.

اونی که میخواد لاغر بشه نمیشه.منی که نمی خوام هر روز دارم آب میرم.فکر کنم تا چند وقت دیگه تموم بشمنیشخندنیشخندنیشخندبعدش منو به عنوان اسکلت تحویل  آزمایشگاه مدرسه ای جایی بدن.خوشمزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آریام
1 اسفند 90 0:22
وای خوش به حالت بیا جاهامون رو عوض کنیم
مامان آرشیدا کوچولو
1 اسفند 90 12:12
آخی اگه تموم بشی آریان چکار کنه بس مواظب خودت باش
اعظم مامان آوین
1 اسفند 90 13:54
سلام .خدا نکنه تموم شی. ته تهش میشی باربی . که فکر کنم هستی= بوس برای آریان جون
مامان خورشيد
8 اسفند 90 7:59
واي خوش بحالت ناشكري نكن. نعمتيه لاغر شدن.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد