آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

آریان جون

پسر 17 ماهه من

1390/12/11 2:21
نویسنده : مامان آریان
542 بازدید
اشتراک گذاری

پسر 17 ماهه من شانزده تا دندون داره.

پسر 17 ماهه من خیلی از  کلمات رو  میگه اما هنوزم علاقه داره که با اشاره حرفاشو به ما بفمونه.

پسر 17 ماهه صبح که بیدار میشه من رو هم صدا می کنه و دستم رو میگیره و میگه علی (یا علی) تا بلند شم.

پسر 17 ماهه من عاشق رقص و لهو و لعبه.نیشخند

پسر 17 ماهه من روزی هزار بار اسباب بازیهاشو میریزه و مامانش جمع میکنه.

پسر 17 ماهه من عاشق حیووناست.تا از کنار پنجره رد بشیم خودشو میرسونه و زار میزنه که اونو بلند کنیم تا هاپو ببینه.روزی چند ساعت روی تخت  پشت پنجره می ایسته تا شاید یه پیشی رد شه و ببینه.

پسر 17 ماهه من تمام درها رو می بنده.در اتاق،در ظرف و هر چی که در داشته باشه.تا دری رو باز می بینه داد میزنه: درررر که باید سریعا بسته بشه تا خیالش جمع بشه.

پسر 17 ماهه من عاشق دوغه و الببته به دوغ میگه: گوغ

پسر 17 ماهه من بازم مریضه.ای خدا کی این زمستون تموم میشه من راحت بشم.

پسر 17 ماهه من امشب 39.5 درجه تب داشت.ناراحت

پسر 17 ماهه من امروز بعد از اینکه پاشویه ش کردم ظرف اب رو پشت و رو کرد و فرش رو تا حدودی برای مامانش شست.زبان

 

 

پسر 17 ماهه من

تمام دنیای منه.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان طاها
10 اسفند 90 23:41
اخه نازی تموم این مواردی رو که نوشتی مثل طاهاست با کمی تفاوت اخ که منم دلم میخواد زمستون زدودتر تموم شه خسته شدم از بس به خاطر طاها نرفتم بیرون و مریض میشه ببوسش نازتو
مامان آرشیدا کوچولو
11 اسفند 90 1:23
یعنی اگه الان آریان کنارم بود درسته میخوردمش یه اسفند براش دود کن بس که جیگره این جوجو
مامان گیلاس
11 اسفند 90 1:54
آمد؛ سیزدهمین حلقه از منظومه نور، سیزدهمین آیه از سوره عترت و سیزدهمین ساقی میخانه عشق. ولادت امام حسن عسکری(ع) مبارک باد
مامان نفس طلایی
11 اسفند 90 8:20
ای جانم خدا حفظش کنه انشالله
مامانی درسا
11 اسفند 90 10:25
مامانی پسر هفده ماهه شما . عزیز دل منم هست . گلمو ببوس
مامان آرینا موفرفری
11 اسفند 90 20:09
عزیزم 17ماهگیت مبارک.آریان شیطون بلا....
سمیرا
11 اسفند 90 23:18
سلام گلم . من نی نی م هنوز تو دلمه . بیا پیشم با هم دوست شیم . باشیییییییی ؟
منتظرتماااااااااااا



حتما عزیزم
مامان خورشيد
13 اسفند 90 7:45
در ضمن اين پسر 17 ماهه واقعا خوردنيه.
مامان آریام
13 اسفند 90 22:19
پسر 17 ماهه خوشگل جیگر که خوردنی شدی حسابی، آخه خاله فدات بشه چرا اینقدر مریض میشی به هر حال من عاشق همه شیرین کاریهات هستم و میبوسمت هوارتا
مامان سید کوچولو
14 اسفند 90 19:18
همیشه پست ها تو میخونم ولی حیف که وقت کامنت گذاشتن ندارم. ببین چه خوشحال خودشو پاشویه میکنه...نکنه خودشو به مریضی زده
مامان ثنا و ثمین
14 اسفند 90 20:03
17 ماهگیت مبارک عزیز دلم.قلفون اون شونزده تا دندونت امیدوارم حالت زودتر خوب بشه.مامانش هر وقت تبش خیلی شدید میشه پاشویه بده. یه قاشق نمک بریز تو اب ولرم و پاهاش رو بزار توش.سریع تبش پائین میاد
سمانه مامان پارسا جون
15 اسفند 90 11:31
چقدر زیبا بیان کردی عزیزم قربون گل پسر ماهت میبوسمت آریانی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد