آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

آریان جون

مئس

1391/1/25 0:17
نویسنده : مامان آریان
564 بازدید
اشتراک گذاری

مامان قربون گل پسرش بشه.وقتی چیزی بهش میدیم و میخواد تشکر کنه میگه: مئس(=مرسی)

درجانونی رو باز کرد و برا خودش یه تیکه نون برداشت.در جانونی رو بست و گفت: مئسخوشمزه(فکر کنم از جانونی تشکر کرد)

وقتی بهش چیزی می گم و می گم باشه آریان؟ میگه :باششش

دیروز غروب رفتیم لب رودخونه و به رودخونه نگاه می کرد و می گفت: دیا (=دریا)

بعد هرکی رو که میدید می گفت آدا   آدا (=آقا) و صداشون میکرد.رفتیم بازار گفت پو (=پول) پو منم یه اسکناس دادم دستش حالا به زور می خواست به فروشنده ها پول بده.مردم هم می خندیدن.گفتم آریان مامانی باید اول خرید کنیم بعدا پول بدیم باشه؟ جیگرم هم گفت : باشششش.البته همیشه باشه ها رو فقط به خاطر دلخوشی من می گه و هیچ کدوم از اونا رو انجام نمیده.

درخت آلبالوی توی حیاطمون هم شکوفه هاشو باز کرده و مثله یه عروس سفید قشنگ شده.امروز هرکاری کردم جلو درخت نایستاد ولی حتما سعی می کنم یه عکس ازش بگیرم.اخه خیلی درختمون ناز شده.

امروز غروب رفتیم سر مزار.آریانم مثله ما سر قبرها می نشست و آروم و زیر لب مثلا فاتحه می خوند.نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان نفس طلایی
24 فروردین 91 23:49
وااااااااااااااااااای دوستم من الان فهمیدم شما ساری هستین کنار دریا خوش بحالتون من تا حالا شب دریا نرفتم چقدر الان هوس کردم
رمز و برات خصوصی میذارم


عزیزم ما بابلسری هستیم نه ساروی.میخوای الان به جات برم دریا؟؟؟
مامان نفس طلایی
25 فروردین 91 0:09
عزیزمی ... اخه تو اوقات شرعی زده بود به افق ساری برای همون گفتم


آره متوجه شدم.ولی یه کمی بیشتر دقت کن.تو وضعیت آب و هوا نوشته بابلسر.
مامان نفس طلایی
25 فروردین 91 0:24
وااااااااااااااااااااااااااااااای خوش بحالتون .... از ارامش دریا همیشه اروم باشین ....

ما هم تو دود و دم و ترافیک و شلوغی و دل مشغولی تهران داریم دق می کنیم اما اگه گذرتون این ورا افتاد حتما در خدمت باشیم


خدا نکنه دق کنید.مهم دل که امیدوارم همیشه شاد باشید.
ممنون از لطفت دوست جونم
mamani helena
25 فروردین 91 0:39
salam zohre joon vay delam baraton ye zare shode ariyanam ham ke mese hamishe bala o khordani


قربانت.ما هم بشدت دلتنگتونیم
مامانی درسا
25 فروردین 91 1:40
ای جانم من فدای این پسر نازنین برم که اینقده خوشگل حرف میزنه . مامانی شما هم مثل من مترجم خوبی هستی ها....
مهدیه خانوم
25 فروردین 91 10:34
سلام پسرتون خیلی نازه لطفا به وبلاگ محیا جون هم سر بزنید....
مامان باربد
25 فروردین 91 11:44
آخی. الهی عزیزم. چقدر شبیه باربدی خاله جون. باربد هم مثل تو میگه میس!
اعظم مامان آوین
25 فروردین 91 12:46
ماشالا به این گل پسر خوشتیپ وای که چقدر صحبت کردن بچه ها تو این سن شیرینه
مامان حنا
26 فروردین 91 3:16
جوووووووووووووووون دلم فدای شیرین زبونیات عزیزممممممممممم
خاله مهدیه
26 فروردین 91 17:43
ممنون که به وبلاگ محیا جونم سر زدین آریان جانم خدا براتون حفظ کنه آریان جانو ببوس
مامان علي
27 فروردین 91 17:03
با اين شيرين زبونياشونه كه خستگي آدم در مياد. عسل منو ببوس.
مامان آریام
29 فروردین 91 23:51
خاله فدات بشه که دوست دارم محکم ببوسمت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد