آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

آریان جون

اولین جمله

1391/1/26 0:53
نویسنده : مامان آریان
446 بازدید
اشتراک گذاری

امشب آریان جونم اولین جمله ی زندگیشو که فقط شامل فاعل و فعل بود رو گفت.که جمله مذکور این می باشد:  آب بده

اولین جمله ای که پسرم تونست بگه هر چند خیلی کوتاه و خیلی معمولی اما برای من دنیایی از شیرینی بود و کلی خوشحال شدم.

امروز تولد خواهرزاده عزیزم پریاجونه.دختر نازم امروز 4 ساله شد.امیدوارم روزهای خوب و زندگی شاد و سرشار از موفقیت داشته باشی نازنینم.

پریا اولین بچه ای بود که با تمام وجودم دوستش داشتم.عاشقتم خاله.

فردا شب هم خونه خاله زهرا دعوتیم.یه مهمونی کوچولو دارن.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان نفس طلایی
26 فروردین 91 0:33
افرین خاله
مامانی درسا
26 فروردین 91 0:45
اولا" مامانی ما هم پریا رو دوست داریم پس ار طرف ما هم بگو (پریا تولدت مبارک ) و بعد عزیزم میدونم خیلی خوشحالی تبریک میگم واسه پیشرفت پسرم . کی بشه دختری هم به من بگه آب بده .


انشالله به زودی میگه مامانی.
مامان آرینا موفرفری
26 فروردین 91 1:46
سلام عزیزم.تبریک میگم مامانی و آفرین به آریان جون.واقعا مامانی وقتی بچه ها شروع می کنن به صحبت کردن هر کلمه ش یه دنیا ارزش داره و شیرینه.


واقعا همینطوره
مامان آرینا موفرفری
26 فروردین 91 1:47
پریا جون تولدت هزاران بار مبارک. -----------------()---()-()-()-() -----------------||---||-||-||-|| --------------{*~*~*~*~*~*~*} ---------@@@@@@@@@@@@@@@ --------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~} ---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ---{~*~*~*~*~HAPPY~*~*~*~*~*~} ---{~*~*~*~~ BIRTHDAY! ~~*~~*~*} ---{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*} ---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ .....$$$....$$$............................................... ...................................$$.................... ..................................$$...........................................$$$....$$$. ....$$$..........$$$$.......$$.............$$$$.......$$$ ...$$$.........$$...$$......$$............$$...........$$$................................$$$ ...$$$$$$$$$$$$$.......$$............$$$..........$$$................................$$$ ......................$$$$.....$$$$$$$$$$$$$$.....$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ...............................$$.....$$$$$$$$$$$$ ...............................$$.....................$$$ ...............................$$.....................$$$ ................................$$...................$$$ .....$$$$........$$$.......$$.......$$........$$$....................$$$ ...$$...$$......$$$.........$$.....$$.........$$$....................$$$ ...$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.....$$...........$$$$$$$$$$$$$$$$ ..........................................$$........$ .........................$$$.............$$$$$$
مامان حنا
26 فروردین 91 3:15
سلام زهره جون خوشحالم که آریان جون شروع کرده به گفتن جمله خدا برات نگهش داره و همیشه درکاراش موفق و پیروز باشه تولد پریا جون رو هم تبریک میگم ایشالله که 120 ساله شه از طرف من هم آریان جون رو و هم پریا جون رو ببوس
مامان نفس طلایی
26 فروردین 91 16:01
عزیزم برای این رمز دارش کردم که در مورد سکته مامانم و حرف دلم توش نوشته بودم شما دوستامین و باهاتون درد و دل می کنم اما پیش بقیه .....
اعظم مامان آوین
26 فروردین 91 17:29
آفرین به آریان جون تولد پریا جون هم مبارک
مامان خورشيد
27 فروردین 91 8:06
تولد اين عزيز مبارك. جمله بندي شيرين آريان هم مبارك.
سمانه مامان پارسا جون
27 فروردین 91 11:56
سلام زهره جون وای که چقدر پست جا مونده بودم قربون آریان جونم با این حرف زدنش ماشاا... خیلی گل شده از طرف من حسابی بماچش
مامان آرینا موفرفری
28 فروردین 91 1:12
سلام مامانی خوبی خوشی ؟؟؟؟کجائی مامانی ازتون بی خبرم؟؟؟؟دلم تنگ شد براتون.
مامان طاها
28 فروردین 91 12:22
سلام عزیزم ببخشید چند روز بود نتونستم بهت سر بزنم تازه دارم نظرات رو تایید میکنم ممنون از تبریکت
مامان آرتین
28 فروردین 91 14:32
آفرین خاله جون
مامان باربد
28 فروردین 91 16:23
مامان طاها
29 فروردین 91 0:07
یعنی میخوای بگی کامنت م به دست ت نرسید خبرت کردم که داریم میایم گفتم هوا اونجا چطوره خیلی منتظر شدم جواب بدی یه قرار باهات بذارم لبه ساحل اما جواب ندادی حتما نظرم ذخیره نشده
مامان آریام
29 فروردین 91 23:53
آفرین پسر زرنگ که دیگه داری شیرین زبونی میکنی تولد پریا جون هم مبارک. ایشاالله همیشه شاد و سلامت باشه
مامان ثنا و ثمین
30 فروردین 91 16:12
افلین عسیسم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد