آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

آریان جون

دالی

1390/3/15 1:07
نویسنده : مامان آریان
284 بازدید
اشتراک گذاری

 

 سلام

من یاد گرفتم دالی کنم.

با آهنگ ها خودمو تکون میدم(مثلا میرقصم) عاشق آهنگ بری باخ منصورم.

آب رو خیلی دوست دارم.تا یه شیرآب باز میشه جیغ میزنم که برم پیشش.

هروقت مامانم میخواد بهم آب بده قبل از اینکه لیوان به دهنم برسه انگشتای نازم تو لیوانه 

هرکی هم که بخواد از در خونه بره بیرون من خودم و پرت میکنم سمتش عاشق د د هستم

پدرجونم(بابای مامان) هم هر روز غروب میاد منو با ماشین میبره بیرون تا هم رانندگی کنم هم دور بزنم.نیست کلاسم بالاست فقط هم پشت فرمون می شینم بالاخره پدرجونم جریمه میشه به خاطر مناوهخجالت

الهی مامان قربون شیرین کاریهات بره. پسرم چند روزیه که یه صداهایی در میاره امروز صبح گفت بابا(تقریبا)  بابات کلی ذوق کرد و قربون صدقت رفت

عشق مامان اگه تو رو نداشتم چی کار میکردم؟؟؟ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله پپو
8 خرداد 90 7:46
وای! چه نمکیه این آقا آریان واسه خودش! آریان من میدونه اگه واسه مامان گریه کنه، ممکنه مامان بزارتش دم در آشغالی ببرتش!! واسه همین قول داده وقتی اومد گریه نکنه. خدا کنه به قولش عمل کنه.... تکون خوردن، آب بازی، ماشین سواری.... همشونو میتونم تصور کنم. خاله فداش!
مامان امیرعلی
9 خرداد 90 0:06
آفرین داداش آریان جون.بایدبه منم رانندگی یادبدیااااااااا
مامان علي
20 خرداد 90 2:17
عزيزم...چه كپل و نازه ماشاالله.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد