آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

آریان جون

به من و مامانم کمک کنید

1390/3/16 23:30
نویسنده : مامان آریان
436 بازدید
اشتراک گذاری

از همه شما مامانای مهربون و بچه های گل میخوام که به ما کمک کنین تا با هم روابط صلح آمیز داشته باشیم

براتون میگم چرا من و مامانم یه وقتایی دعوامون میشه 

آخه من دلم میخواد تمامی 24ساعت شبانه روز تو بغل مامانم باشم و اون منو راه ببره

ولی مامانم با من ناسازگاری میکنه و هرازگاهی منو میزاره زمین و میگه دستم درد اومد.

یا میره غذا درست کنه یا خونه رو تمیز کنه

 من دلم میخواد تمام شبانه روز دستام و دور گردنش حلقه کنم و ازش جدا نشم

من چه گناهی کردم که دوست ندارم مامانی یه لحظه از من جداشه

واسه همین تا مامانم منو گذاشت زمین منم زار زار گریه میکنم گریهگریه تا دوباره بغلم کنه

سر همین مساله هم همیشه دعوامون میشه   

حالا  شما بگید خداییش من مقصرم یا مامانم؟؟؟؟؟؟؟


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد