آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

آریان جون

آریان با نمک مامان

1391/1/31 23:19
نویسنده : مامان آریان
348 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی میگه آریان من چی داره؟؟؟؟

آریان میگه: ممک (نمک)

الهی مامان فدای پسر بانمک خودش بشه.عشق من.نفس من.تموم لحظه هام پر شده از تو جیگرم.

******

بابایی میگه:نازتو بخورم و بعدش لپ آریان می کشه و میذاره تو دهنش.

آریان هم لپ بابایی رو می کشه بعد دستشو میذاره تو دهنش و می گه:به بهنیشخند

********

آریان بی سر و صدا شده.مامانی میره دنبالش ببینه کجا داره چه خرابکاری میکنه.آریان یهو از تو اتاق میدوه و میاد بیرون.درحالیکه به شدت ذوق زده است و کارت ملی بابایی تو دستشه. عکس باباشو میاره به من نشون میده و با خوشحالی میگه: امیییییییید ( انگار چیز خیلی مهمی کشف کرده)

********

فرهنگ بعضی کلمات آریان:

مائین : پایین و البته بالا.(به هر دو تا میگه مائین)

انگیش : انگشت

مائی : مامانی وقتی با عجله صدا می کنه.

اتا : اتاق

کام: کامیون

اودر: لودر

دسچی: دستشویی

 

و .... ( بعدا یادم اومد اضافه می کنم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان حنا
31 فروردین 91 4:23
ای جونم ماشالله به آریان عزیزم که شیرین زبونی میکنه خدا حفظت کنه
مامان آرتین
31 فروردین 91 13:56
آخی نازیاین گل پسر خودشم ممک داره
مامان نفس طلایی
31 فروردین 91 21:05
مامان آرینا موفرفری
31 فروردین 91 23:41
چه با ممک.شیرین زبون خاله دوست دارم.
آرتین خان خان ایران
31 فروردین 91 23:49
اون ممک گفتنت منو کشته اون فرهنگ لغت دایی هم خیلی باحال بود ببوسش مامانی آریان جون خاله رو
آرزوهای رنگی
1 اردیبهشت 91 9:55
سلام وتبریک به خاطر وبلاگ زیبایتان .اگر دوست داشته باشید میتونم نقاشی فرزندتان را از روی عکسشبکشم ودر وبلاگم قرار دهم تا مشاهده کنید وبعد میتونید بخرید کارهایم رادر وبلاگم میتونید ببینید خوشحال میشم برام نظر بگذاریدموفق باشید
مامان نفس طلایی
1 اردیبهشت 91 19:47
مامان امیرعلی
1 اردیبهشت 91 20:52
قربونت برم شیرین زبون خاله واقعانمک داری ماشالله باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد