آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

آریان جون

اولین شکست عملیات

1391/2/25 0:40
نویسنده : مامان آریان
363 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح که پوشک جناب آریان رو در اوردم بعد از نیم ساعت بردمش دستشویی اما هرکاری کردم جیش نکرد.ولی وقتی اوردمش یرون و شلوارشو پوشیدم دو دقیقه هم نشد که دیدم بللللللللللله ....

البته خدارو شکر روی یه قالیچه کوچک بود نه وسط هال که به سرعت اثرات جرمشو پاک کردم  و بعدش هم دوباره بستمش.

اینم اولین شکست ما در حین عملیات بود.حالا چندتا دیگه ازین شکستا باید بخوریم    الله اعلم

 

این آریانه در هربار تعویض  

                                 

امروز ماهی قرمز عید ما  جان به جان آفرین تسلیم کرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آرینا موفرفری
25 اردیبهشت 91 1:14
سلام مامانی اینقدر باید شکست بخوریم تا بالاخره یه روز پیروز بشیم.اخی ماهی عیدتون هم رفت لالا به قول آرینا مینا ارینا به ماهی میگه مینا!!!!!!!!!
مبین فرفری
25 اردیبهشت 91 7:33
عزیزم حالا زوده خودتو اذیت نکن منم مبینو چند بار از بی بی گرفتم چندروز چند روز بی بیش نمی کردم فقط بیرون رفتنی تند تند هم میبردمش دست شویی ،عزیزم جیش کن پدر کمرم در امد گفتم بابا ولش کنا به حرف بیوفته میگه. حالا داره یواش یواش میگه خودشم میره دست شویی ولی تا من برسم تو شلوارش جیش میکنه
مامانی درسا
25 اردیبهشت 91 18:01
ماهیتون خیلی ...... جون بوده با این آریانی ..... قربونش برم تا حالا نکشته بودش شانش اورده بود ....... و بعد اینکه حالا حالاخا داری اینو مامانی اشکالی نداره پسرمون کم کم یاد میگیره ...... وای من فداش اگه پیشم بود یه گاز گنده میگرفتمش
مامان طاها
27 اردیبهشت 91 1:19
تازه اولشه از شکست نترس طاها داره موفق میشه
مبین فرفری
29 اردیبهشت 91 15:22
آمدم آریان جونو ببینمو برم عزیزم حال مامان چطوره
فریبا مامان حسام
29 اردیبهشت 91 19:06
سلام عزیزم. پسر من متولد 27 آبان 89. خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم. ماشالله پسر نازی دارید.
مامان اميرحسين كوچولو
31 اردیبهشت 91 16:52
سلام عزيزم من خودم درست وضعيت تو رو داشتم هر بار ميخواستم ببرمش دستشويي جيش نميكرد بعد از اينكه ميومديم بيرون خونه كثيف ميشد اين قضيه ادامه داشت تا اينكه يه روز وقتي برده بودمش دكتر كودكان ازش راهنمايي خواستم اونجا بود كه دكتر بهم گفت بيخود اعصاب خودت وبچه رو داغون نكن اكثر بچه ها بعد از دو سالگي جيش ميگن حالا گل پسرم بزرگ شده واز پارسال كامل ميگه اينا رو گفتم تا يه راهنمايي مادرانه كرده باشم اميدوارم كمكت كنه نگران نباش اين چيزا عاديه وبا بزرگ شدنش درست ميشه دوستتون دارم به ما هم سر بزنيد
مهسا مامان باربد
2 خرداد 91 10:21
اوووووووووووووه حالا حالاها باید به فرش ها هم آب بدن و هم کود تا یاد بگیرن!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد