آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

آریان جون

خبر خوش و خبر بد

1390/3/18 12:18
نویسنده : مامان آریان
325 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من امروز اومدم که در نهایت خوشحالی به تمامی دوستای گلم بگم که من چهار دست و پا راه افتادم و دیگه می تونم حرکت کنم


اما قبل از اینکه بیام و این خبر بهتون بدم دیدم که دوست عزیزم هلناجون دنیا اومده اما

حالش خوب نیست و تو بیمارستانه

از همه شما می خوام که برای سلامتی این نی نی تازه دعا کنید و سلامتی شو از خدا بخواهید.

به امید شفای همه ی مریضا علی الخصوص هلنای گل


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مونا (مامان النا )
17 خرداد 90 0:36
سلام خاله قربونت بره اینقدر تو شیرینی هزار ماشالله به مامان گلت بگو برات صدقه بزاره و اسپند هم دود کنه چهار دست و پا رفتنت مبارک عزیز خاله ایشالله به زودی راه میفتی و همه جا رو به هم میریزی با اجازه لینکت کردم گل پسر
مامان مهسا
17 خرداد 90 12:19
salam azize delam. elahi begardam. mano barbod ham doa mikonim vase helena joon. mobarak bashe khale. ishala zudtar betuni rah beri. man ba ejaze linke shomaro gozashtam. ag doost dashtin shoma ham linke maro bezarin. merci
مامان هوراد
19 خرداد 90 13:31
سلام به گل پسر مبارک باشه انشالله دویدنتوت ❀◕ ‿ ◕❀ از بابت دوستت هلنا جون متاسفم من و هوراد براش دعا می کنیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد