آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

آریان جون

22 ماهگی

1391/5/12 2:16
نویسنده : مامان آریان
292 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسری من امروز 22 ماهه شد.

                                                                                  

تصمیم گرفتم شیر آریان رو بگیرم البته بعد ماه رمضون اما از روزی که این تصمیم رو گرفتم اریان از سر نوزاد شده و تمام روز رو مشغول شیر خوردنه.خدا کنه بتونم راحت ازش بگیرم و بچم زیاد اذیت نشه.البته خودم هم انگار دلم نمیاد.احساس می کنم یه پیوند عاطفی محکمه بین من و پسرم که با قطع شیر این هم کمرنگ میشه.پسرم داره بزرگ می شه و میدونم هر چی بزرگتر بشه رو به استقلال بیشتر میره اما خودم اصلا امادگیشو ندارم.

دیشب رفتیم پارک آریانم تاب بازی کرد.بعد چون بچه ها تو نوبت بودن زود پیاده ش کردیم اونم با رشوه قطار برقی که تندی اومد و می گفت: قطار قطار.     اما تا رسیدیم به قطار دیدیم که تعطیله و هنوز کسی نیومده.آریان کلی گریه کرد و هی می گفت قطار.داشتم براش توضیح می دادم که عزیز من آقاهه نیست.باید اقا بیاد در اینجا رو باز کنه تا بتونی قطار سوار شی.دیدم میگه : اقا ایناااااااااااا

نگو یه آقایی با خانواده داشت میومد که اریان می گفت : اینا.یعنی اقا اومد.گفتیم این اقا نه صاحب قطار باید بیاد.

نهایتا با کلی گریه از پارک اومدیم به سمت خونه که پسرم افسردگی گرفت و تا خونه یه کلمه حرف نزد و سکوت اختیار کرد.

امشب افطار بودیم خونه خاله مهناز(خاله بابا).بعد از مهمونی بابایی گفت پسرم رو ببرم قطار سوار شه تا از دلش در بیاد.رفتیم قطار سوار شدی و هواپیما.بعدش یه کمی تاب بازی و بعدم خونه.

بابایی گفت: اخه خیالم جمع شد.از دیشب تو دلم مونده بود.

ممنون بابایی که به فکر منی.بغل

شعری که اریان در حال تاب بازی می خونه:

تاب تاب ابازی      نندازی          اگه بندازی         مامانییییییییییی (پسرم با دخل و تصرف یه آهنگ هایی رو برامون می خونه)

           ***********************************

تا میگم اریان بیا اماده شیم بریم بیرون سریع می گه : کاموش (=خاموش) و میره تلویزیون و برقا رو خاموش می کنه و میره دم در می ایسته و میگه: بئیم.(=بریم)

از اسفند ماه پارسال ما هر وقت با ماشین بیرون رفتیم به دستور پسری فقط اهنگ ناری ناری گوش دادیم.خدا رو شکر از دیروز اجازه پیدا کردیم که به جای ناری ناری آهنگ (من تو رو تو کی) از علیرضا روزگار رو گوش بدیم.حالا تا چند ماه باید اینو گوش بدیم ا.. اعلم.ابله

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

خاله زینب
9 مرداد 91 12:37
ههههههههههههههه ایول دمت گرم خاله جون منو بارون هم این روزا فقط داریم اهنگ من تورو تو کی رو گوش میدیم خیلی قشنگه
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
9 مرداد 91 16:29
22ماهگیت مبارک
به وب من سر می زنی عکس گذاشتم؟


حتما اومدم
مامان بردیا
9 مرداد 91 17:21
سلام.چقد این آقا پسر شیرین شده.اسپند واسش دود کنین
دعا میکنم راحت بتونین از شیربگیرینش.واقعا سخته.منم مثل شما فکر میکردم واصلا دلم نمیخواست بردیامو از شیر بگیرم.اما حالا که شیر نمیخوره پیوندمون محکمتر شده حالا کاملا مشخصه که فقط واسه شیر منو نمیخواستموفق باشید
راستی مارو لینک نکردینا!!!!!!!


شرمنده.همین الان لینکتون می کنم.
مامان ملیکا
10 مرداد 91 0:32
عزیزم ملیکا هم این آهنگ رو دوست داره امیدوارم بتونی راحت گل پسری رو از شیر بگیرید 22 ماهگیت مبارک آریان جون علت اینکه کمتر میام و کامنت میزارم اینه که هر روز به یه کلاس فشرده تو فنی حرفه ای میرم ممنونم که میاین و نظر میدد آریان جون رو ببوس
مادر ضربدر 3
10 مرداد 91 1:55
بالاخره بايد اين اتفاق بيفته. حست نسبت به شير دادن اسمش عادته نه پيوند. شروعي براي بزرگتر شدن پسرت. سعي كن خودت آروم باشي. اين راه رو همه ي مادرا رفتن. كمي سخته. ممكنه هر دوتون افسرده بشيد. اما نهايت يه هفته. بعدش راحت مي شي.
مامان آرینا موفرفری
10 مرداد 91 3:36
عزیزم 22 ماهگیت مبارک
مامان امیر
10 مرداد 91 10:33
22 ماهگیت مبارک عزیزم دیگه بزرگ و اقا شدی ماشاء الله همیشه شاد باشی خاله جون *
مامان خورشيد
10 مرداد 91 10:45
قربون شيرين زبونياش. عزيزم دوست داشتي به وب خورشيد بيا و نظرتو راجع به نوشته ام بنويس. ممنون
مامان زهرا
10 مرداد 91 11:01
سلام دلم کلی برای گل پسر سوخت که نتونسته قطار سوار شده لطفا دوباره ببریدش تا هر چی می خواهد سوار شه ضمنا مهمونی و افطار که مر ید جای ما را هم خالی کنید التماس دعا
مامان آرتین
10 مرداد 91 15:52
خوشحالم که قطار سوار شدی عزیزم
لیلا مامان آرمین
10 مرداد 91 19:31
هزار ماشاءاله به این پسر نانازی. خاله جون آرمین توی مسابقه وبلاگ کودک من شرکت کرده اگه دوست داشتید یه سری بزنید و بهش رای بدید ممنون میشم.
مامان آریام
11 مرداد 91 0:37
خاله جون 22 ماهگیت با همه شیرین کاریها و شیرین زبونیهات مبارک باشه...
ilijoon
12 مرداد 91 2:46
22 ماهگيت مبارك عزيزم
ilijoon
12 مرداد 91 2:46
خوب ماماني بچه پادشاهه ديگه حكومت ميكنه ما هم بايد تابع اوامرشون باشيم
مامان نفس طلایی
12 مرداد 91 2:51
ای جانم طفلک بچه که قطار تو دلش موند اما خدا رو شکر که باز از دلش درامد .... خوبه دیگه یه اهنگ و تا اخر حفظ میشین افرین به این پسر صرفه جو
سمانه مامان پارسا جون
12 مرداد 91 13:06
22 ماهگیت مبارک عسل زهره جون ایشاا... که موفق میشی
مامان اریانا
12 مرداد 91 13:07
سلام عزیزم22مبارک دخترمنم 23دوسالش تموم میشم موندم چیکارش کنم یکی میگه تازمستون بذارینش نمیدونم چیکارش کنم دلم براش میسوزه ازشیربگیرش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد