آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

آریان جون

بازی پسری تو حیاط

1391/5/12 1:43
نویسنده : مامان آریان
402 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز صبح رفتیم تو حیاط و پسری کلی بازی کرد.از ماشین بازی و اب بازی و ماسه بازی.خلاصه کلی اتیش سوزوند.امشب هم شام رفتیم بیرون و بعد شام رفتیم پارک.عکس هم گرفتم اما الان به شدت خوابم میاد.فردا این پست رو تکمیل می کنم.اخه بعدازظهرها هم که اریان خوابیده قران می خونم و شبا زود خوابم می گیره.نمیتونم خیلی بیدار بمونم.خمیازه

تا بعد...

دوستون دارم

..............تکمیل پست با عکسای گل پسری:

اگه دوست دارید بقیه عکسا رو ببینید دنبالم بیاین:

 

اولش مامان ماشین شارژیمو اورد تو حیاط یه کمی بازی کردم خسته شدم.

بعد اون مامانم پرسید آب بازی می کنی؟ منم گفتم نیکی و پرسش؟؟؟با کمال میل  اوکی دادم و مامانم استخرمو اورد و توش پر آب کرد.

منم کلی آب پاشیدم به مامانی و اون رو هم شریک جرم خودم کردم تا خیس باشه.

رفتم برا خودم آب بیارم استخرمو پر کنم.

بعد آب تنی مشغول قتل عام مورچه های حیاطمون شدم.

اول تمرکز برای ردیابی مورچه ها

و بعد هم حمله ....

و بعد از اون هم رفتم خونه عمو ومصطفی(عموی بابایی) که همسایمونه و می خواد تو حیاطشون خونه بسازه که تازه ماسه اورده بودن.عمو برام دریا درست کرد.گفت این ماسه اینم آب ترکیبش میشه ساحل دریا

منم دلی از عزا در آوردم

این هم از آخر و عاقبت قیافه ما.

و البته قابل ذکر که اگه تمام روز بذارم آریان هر کاری که دوست داره و هر شیطونی که می خواد بکنه نهایتا وقتی می خوام ببرمش تو خونه باید کلی گریه کنه.هیچ وقت سیر نمیشه.

بعد این همه شیطونی باز هم پسر پرانرژی من خسته نشد و با کلی گریه بردمش حموم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

elena
11 مرداد 91 0:48
سلام مامان خوش سلیقه به وبلاگ منم سر بزن چیزای خوبی برای کودک نازنینت پیدا می شه
آتـــریــســا جــون
11 مرداد 91 8:36
بـه غـضـنـفـر مـيـگـن تـو كـه روزه نـمـيـگـيـری چـرا سـحـری مـيـخـوری ؟؟؟ مـيـگـه نـمـاز كـه نـمـيـخـونـم ، روزه كـه نـمـيـگـرم ، سـحـری هـم نـخـورم ؟؟؟ بــابــا مـگـه مـن كـافـرم !!! ...
خاله زینب
11 مرداد 91 11:13
مابیشتر آجی زود بیا عکساشو بذار میخوام ببینمش پسملمو
مامان امیرعلی
11 مرداد 91 22:31
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)
مامان امیرعلی
11 مرداد 91 22:32
سلام زهره جونم.نمازوروزت قبول.ازدست این شیطونادیگه نتونستیم باهم بچتیما
مامان ثنا و ثمین
12 مرداد 91 1:58
ماشااله به این همه انرژی که این بچه ها دارن.خدا پشت و پناهشون باشه
مامان امیر مهدی
12 مرداد 91 2:36
الهی قربونش برم دوست دارم بخورمش
ilijoon
12 مرداد 91 2:40
فدات بشم عزيزم چه عكسهاي قشنگي گذاشتي
ilijoon
12 مرداد 91 2:41
قربون گل پسر پرانرژيمون نميدونم چرا شما بچه ها از بازي كردن خسته نميشيد
ilijoon
12 مرداد 91 2:42
بيچاره مورچه كوچولو
ilijoon
12 مرداد 91 2:43
دوستت دارم عزيزم
مامان نفس طلایی
12 مرداد 91 2:48
سلام عزیزم طاعات قبول من یه چند وقت می امدم وبت اما متاسفانه برام باز نمی کرد خوشحالم دوباره روح ماه اریان جون و دیدم


خوشحالم که دوباره اومدی پیشمون.گفتیم شاید دیگه مارو دوست نداری پیشمون نمیای
آتـــریــســا جــون
12 مرداد 91 3:02
مـیـســی خـالـه جـونــی
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
12 مرداد 91 4:30
وای خاله جون چه کیفی کردی جای منم خالی ممنون که به ما سر میزنید از زرف من این گل پسر و ببوس ماشالله به جونت خاله جون
مامان سبحان جون
12 مرداد 91 4:46
چه نی نی ای چه ماهی چه ناز نازی بلاهی بهماهم سری بزنید و اگه دوست داشتین به پیسمل من برای مسابقه دو روی سکه رای بدین ممنون
خاله زینب
12 مرداد 91 10:14
ای جونـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
زهرا از نی نی وبلاگ213
12 مرداد 91 11:26
عکسها عالی بود مخصوصا اون ساحل مصنوعی چه کیفی کرده آریان کوچولو
زهرا از نی نی وبلاگ213
12 مرداد 91 11:27
آریان ناز و دوست داشتنی
زهرا از نی نی وبلاگ213
12 مرداد 91 11:27
خصوصی
مامان آرینا موفرفری
12 مرداد 91 11:30
عزیزم همیشه شاد باشی مامانی ، ارینا هم از بازی و شیطونی سیر نمی شه اخرشم به گریه ختم می شه
سمانه مامان پارسا جون
12 مرداد 91 13:14
چه عشقی کردی خاله جون دلم میخواد گازت بگیرم نه شوخی کردم ماچت کنم
مامان بردیا
12 مرداد 91 14:37
چه پسرررررررری. خدا براتون نگه داره.
لیلا مامان آرمین
12 مرداد 91 17:36
مامان زهرا
13 مرداد 91 2:32
وای وای چه گل پسری چه عکس های نازی خدا براتون نگهش داره همین طور پرانرژی
مامان آنیسا
15 مرداد 91 16:01
انیسا عکس اریان رو دیده سرشو گذاشته رو مانیتور و تند تند اریان رو بوس میکنه
از بس بچه م با محبته....


الهی.قربون دخمل با محبتم بشم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد