آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

آریان جون

آریان من تو ترکه

1391/5/13 11:44
نویسنده : مامان آریان
442 بازدید
اشتراک گذاری

از 2روز پیش گوش چپ و فکم و نیمه چپ گلوم به شدت درد می کنه.دیروز صبح که بیدار شدم دیدم صورتم ورم کرده.رفتم دکتر گفت اینا علائم اوریونه اگه ورم به زیر گلوت رسید که اوریون و اگه نه از دندونته.

تا امروز که ورم رو صورت مونده.فردا که شنبه ست برم دندونپزشکی ببینم چی میگه.اخه اصلا دهنم رو نمیتونم باز کنم.فکم درد میاد.

خلاصه اینکه از دیروز که از دکتر اومدم تصمیم گرفتم شیر آریان رو بگیرم.

الهی دورت بگردم عسلم.هی میومد پیشم می گفت شیر می گفتم بو شده می گفت دتر گفتم اره مامان باید برم دکتر.بعدش منو می بوسید و می رفت.

بقیه ترک آریان تو ادامه مطلب:

 

از صبح دیروز رفت طبقه بالا پیش مادرشوهرم اینا ساعت 1.5 اومد پایین .اما بعدازظهر نخوابید چون همش شیر می خواست منم حالم خوب نبود اصلا.دراز کشید یه کمی تلویزیون میدی یهو برمیگشت می کفت جوجو یادش میومد که بو شده می گفت مامانی دتر.براش شربت عرق بهار درست کردم یه خورده خورد ولی نهایتا نتونست بخوابه.چون فقط با شیر می خوابه.

بابایی ساعت 4 تا 6 بردش بیرون دوباره اومد خونه رفت بالا.بعدش خاله سمیه اومده بود احوالمو بپرسه آریان هی می گفت ترنم.همراه خاله رفت خونه مادرجون تا ترنم رو ببینه اما تا رسیدن کلی گریه کرد و هی می گفت مامان که بابایی رفت دنبالش و اوردش خونه.نهایتا تا شب شیر نخورد و آب هلو ریختم براش تو شیشه شیر یه کمی خورد.گذاشتم رو پام و چون بعدازظهر نخوابیده بود زود خوابید.ولی نصفه شب که برا شیر بیدار شد هر چی خواستم بهش شیشه شیر بدم قبول نکرد و بهش شیر خودمو دادم.اما صبح که بیدار شد دیگه شیر ندادم و گفتم بو شده.

الانم دوباره رفته خونه مادرشوهرم.

اما جدای از همه ی اینا از دیروز که زیاد پیشم نبود خیلی ناراحتم.دیشب وقتی آریان خوابید کلی گریه کردم.بابایی می گفت تو چرا گریه می کنی؟ولی دست خودم نبود اصلا نمی تونستم اشکامو مهار کنم.احساس می کنم دارم از آریانم دور می شم.جدا می شم.

خدایا بهم صبر بده.نمی دونم همه مادرا اینطورین یا نه؟ اینقدر اریان و دوست دارم که خودمم باورم نمیشه.احساس می کنم بیشتر از اونی که اریان به من وابسته ست من بهش وابسته م.خیلی دارم عذاب می کشم.هم مریضم و تمام تنم درد می کنه هم دوری پسری داره دیوونم می کنه.اما چون به خاطر خودشه و پیشم نباشه کمتر اذیت میشه دارم تحمل می کنم.

تا بعد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

❤مامان آزی❤
13 مرداد 91 10:59
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
مامان زهرا
13 مرداد 91 13:24
خانمی سلام خدا بد نده امیدورام هر چه زودتر خوب بشی درمورد از شیر گرفتن بچه ات هم نگران نباش این پروسه سختی است ولی عادت میکنی ولی باید اول خودت به خودت به قبولانی وگرنه برای بچه هم سخت میشه موفق باشی
مامان سید کوچولو
13 مرداد 91 15:33
همیشه غصه میخوردم که از 6 ماهگی به پسرم شیر خودمو ندادم.. ولی این متن رو که خوندم خوشحالم که لااقل مجبور نیستم این مرحله رو بگذرونم... ایشالله بهتر شی ... اخه مامان ها که نباید مریض شن.
الهام
13 مرداد 91 15:44
سلام عزیزم گل پسر نازی داری خدا حفظش کنه ببوسش برام. پیش ما هم بیا خوشحال میشم
مامان نفس طلایی
13 مرداد 91 16:12
سلام عزیزم ایشالله که زودی خوب میشی حتما پیگیر شو ... خوب می ذاشتی وقتی خوب شدی از شیر می گرفتیش .. من مادر نیستم اما فکر کنم این وابستگی متقابل بین همه ی مادراست
خاله زینب
13 مرداد 91 18:08
اوا خواهر چرا خودتو اذیت میکنی اگ اینجوری کنی ک هیچ وقت نمیتونی از شیر بگیریش ایشالله ک زودی خوب میشیو اریان جون منم کمتر هوس شیر میکنه ک انقد اذیت نشی
اعظم مامان آوین
14 مرداد 91 0:51
الههههههههههههی !!!!!! میدونم سخته .ایشالا همیشه سلامت باشی ودر کنار گل پسرت
مامانی درسا
14 مرداد 91 2:14
الهی مامانی تا حالا اینطوری ننوشته بودی نگرانم کردی عزیزم ولی غصه نحور واسه خودشه ...... انشاالله مریضی خودت هم خوب شه ..... انشاالله دکتر بگه یه درد دندون ساده س ...... ولی سعی کن دیگه بهش ندی یا بذاری خوب شی که تحملت بهتر باشه .....آخه اگه یه بار دیگه بهش بدی و باز فرداش بهش ندی دیگه باورش نمیشه و اذیتت میکنه هزار ماشاالله هوش آریانی هم عالی دیگه به راحتی ها ولت نمیکنه ..... اگه اذیتی بهتره بذاری واسه یه وقت دیگه ...... بازم میام پیشت انشاالله زود خوب شی ..... دوست دارم
مامان گیلاس
14 مرداد 91 17:11
سلام خوبی خانومی؟انشالله این مرحله سخت رو هم با موفقیت میگذرونید.
سمانه مامان پارسا جون
15 مرداد 91 19:00
خدا بد نده زهره جون خودتو ناراحت نکن من هنوز از سیر نگرفتمش نگران اون موقعم آره شایدم الان موقع خوبی واسه این کار نبوده
مامان آریام
15 مرداد 91 23:40
حق داری دوست خوبم...منم خیلی وابسته آریام هستم و اصلا نمیتونم فکر کنم یه روزی کنارم نباشه و یا بهش شیر ندم....
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
16 مرداد 91 17:37
انشالله خدا به جفتتون کمک کنه
ilijoon
18 مرداد 91 14:19
قربون پسر مهربونمون بشم
ilijoon
18 مرداد 91 14:20
موفق باشي مامان جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد