آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

آریان جون

دندون درد

1391/5/14 16:29
نویسنده : مامان آریان
363 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بعدازظهر دیگه درد امونم بریده بود.با بابایی رفتیم بیمارستان که دکتر گفت دندونت عفونت کرده.بهم آمپول زد و شیاف داد.خیلی بهتر شدم.آریان هم خیلی بی قراری می کرد.ساعت 6 غروب بهش شیر دادم و آریان هم طفلی تا شیر خورد فوری خوابید.

فعلا تصمیم گرفتم شیر روزش رو بگیرم اما موقع خواب بهش شیر بدم.چون روزا بلنده و اگه از صبح تا شب نخوابه می ترسم مریض بشه.

ورم صورتم هم بهتر شده و دارم آنتی بیوتیک می خورم.

فکر کنم موقع بدی رو برای از شیر گرفتن انتخاب کردم نه خودم امادگی شو داشتم نه اریان اما چون دکتر گفته بودشاید اوریون باشه نخواستم خدای نکرده به اریان سرایت کنه.

ببینیم تا خدا چی می خواد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مينا مامان ماهان
14 مرداد 91 18:42
سلام انشااله زودتر خوب بشي و آريان هم راحت از شير گرفته بشه ماهان من كه تازه واكسن 4 ماهگيش رو زده
مامان آیلا
15 مرداد 91 9:55
خدا رو شکر که اوریون نبود. امیدوارم زود زود دندون مامانی خوب خوب بشه و آریان کوچولو همچنان از این نعمت خدا استفاده منه
مامان زهرا
15 مرداد 91 11:08
سلام خدا بد نده خانمی بازم که مریض شدی دندون درد خیلی بده امیدورام بتونی هر چه زودتر همه این مراحل سخت را پشت سر بذاری با موفقیت و سلامت
مامان بهار
15 مرداد 91 14:32
الهی الهی!! ان شاا.. زود زود خوب بشین من که تجربه از شیر گرفتن رو ندارم ولی خدا کنه همه چی رو براه شه
مامان آنیسا
15 مرداد 91 15:53
خدا بد نده مامانی.
امیدوارم بهتر باشی.
فکر میکنم من قبلا براتون رمز رو گزاشته بودم.
اما باز براتون به طور خصوصی میزارم.



ممنون عزیزم.
مامان آریام
15 مرداد 91 23:36
دوست خوبم ایشاالله زودتر خوب بشی و چیز خاصی نباشه.آریان جون هم اذیت نشه
مامان سید کوچولو
16 مرداد 91 0:14
عزیزم چرا عجله میکنی برا از شیر گفتن . اگه حتی تا دو و نیم سالگی شیر بخوره مگه چی میشه؟ تا 2 سال لازمه خب بعدش هم یه کم طول بکشه. هر دو تون تو این روزهای بلند و گرم و مریضی شما اذیت میشین

آره خودمم به همین نتیجه رسیدم.ولی مزیت همون دو روز این بود که حالا در طول روز کمتر شیر می خوره.این اواخر خیلی بد شده بود.مدام در حال شیرخوردن بود.
الهام
16 مرداد 91 0:37
سلام عزیزم بببببببببببببببببببببه ببببببببببببه چه گل پسری ببوسش برام ایشاا.. زود خوب شه پیش ما هم بیا
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
16 مرداد 91 17:39
بازم خدا رو شکر که اریون نبود انشالله که خودت زود خوب بشی .مطمئن باش زمان خوبیه به شرزی که اول خودت تلاش کنی
مامان بردیا
17 مرداد 91 14:23
آخیایشالا زودتر خوب بشین.فدای آریان بشم.روزای سختیه.صبور باشینما آپ شدیم.سر بزنین
ilijoon
18 مرداد 91 14:18
آخي درد دندون خيلي بده ان شاالله زود خوب ميشي
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد