آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

آریان جون

زندونی

1391/5/29 20:03
نویسنده : مامان آریان
386 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز یه اتفاقی افتاد که دلم برا آریان کباب شد.

آریان تو اتاقش داشت با ماشین شارژیش بازی می کرد و بوق میزد.من تو آشپزخونه می خواستم چرخ گوشت روشن کنم .از اونجایی که هرکاری دارم انجام میدم آریان میاد میگه ننا (=نگاه) همیشه یه صندلی میذارم پیش خودم و آریانم پیشم می ایسته و نگاه می کنه. تازه یه علاقه ای به چرخ گوشت و خاموش روشن کردنش داره وصف ناپذیر.هر دفعه که چرخ گوشت روشن می کنم هی خاموش و روشنش میکنه کلی هم ذوق می کنه.

مثله همیشه صندلی رو براش آماده کردم و چرخ گوشت رو روشن کردم و منتظر شدم بیاد.چون به محض اینکه صداشو میشنوه خودشو میرسونه.اما هرچی در اتاقشو نگاه کردم نیومد.منم بی خیال شدم و کارام رو انجام دادم.خلاصه بعد یه ده دقیقه ای که چرخ گوشت رو خاموش کردم دیدم ای وای آریان چه جور داره گریه می کنه.رفتم تو اتاقش دیدم رفته تو ماشینش نشسته و کمربندشو بسته چون نمی تونست بازش کنه همینطور گریه می کرد و با حسرت به صدای چرخ گوشت گوش میداد.

اینقدر دلم براش سوخت وقتی دیدم اونطوری زندونی شده و زار میزنه با خودم بردمش تو آشپزخونه و به خاطر دلش دوباره چرخ گوشت رو روشن کردم  چند باری روشن و خاموشش کرد و خودش بی خیال شد.

بعد با هم فرنی درست کردیم و رفتم ظرف آماده کنم توش بریزم می گفت: مامان آماده  .وقتی دید نیومدم می گفت: سوخت. مامان سوخت.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

❤مامان آزی❤
29 مرداد 91 20:45
درود عزیزم عیدتون مبارک اگر دوست داشتید بیاید دیدن سوگل و کیانوش خوشحال میشیم ╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪████▓╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪▓███▓╪╪ ╪╪███████▓╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪███████╪╪ ╪╪█████████╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪█████████▓╪ ╪╪██████▓███╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪██▓▓██████▓╪ ╪▓█████▓▓▓▓██╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪██▓▓▓▓█████▓╪ ╪▓████▓▓▓▓▓▓██╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪██▓▓▓▓▓▓████▓╪ ╪▓███▓▓▓▓▓▓▓███╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪███▓▓▓▓▓▓▓████╪ ╪▓███▓▓▓▓▓▓█████╪╪╪╪╪╪╪╪▓████▓▓▓▓▓▓▓██▓╪ ╪▓███▓▓▓▓▓███████╪╪╪╪╪╪▓██████▓▓▓▓▓▓██▓╪ ╪▓██▓▓▓▓▓▓███████▓╪╪╪╪▓████████▓▓▓▓▓▓█▓╪ ╪╪██▓▓▓▓▓██████▓██▓╪╪▓▓█▓▓█████▓▓▓▓▓▓█▓╪ ╪╪██▓▓▓▓██████▓▓▓█╪▓█╪▓▓▓▓▓█████▓▓▓▓▓█▓╪ ╪╪██▓▓▓██████▓▓▓▓█▓▓█▓█▓▓▓▓██████▓▓▓▓█╪╪ ╪╪▓█▓▓██████▓▓▓▓▓▓████▓▓▓▓▓▓██████▓▓▓█╪╪ ╪╪╪█████████▓▓▓▓▓▓█▓▓█▓▓▓▓▓▓▓██████▓█▓╪╪ ╪╪╪████████▓▓███▓▓█▓╪█▓▓▓█▓▓▓▓███████╪╪╪ ╪╪╪╪████▓▓████▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓▓█▓█▓▓████╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪╪╪████▓▓▓▓▓████▓▓▓▓▓████▓╪╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪▓█████▓▓▓▓▓█████▓▓▓▓▓█████╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪█████▓▓▓▓▓█▓█▓▓█▓▓▓▓▓▓████▓╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪█████▓▓▓▓▓██▓▓▓╪██▓▓▓▓▓▓████╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪████▓▓▓▓▓▓██╪▓█╪██▓▓▓▓▓▓▓███▓╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪███▓▓▓▓▓▓███╪▓█╪███▓▓▓▓▓▓███▓╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪▓███▓▓▓▓▓████╪██╪████▓▓▓▓▓███▓╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪▓███▓▓▓▓▓████╪██╪▓████▓▓▓▓▓███╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪▓██▓▓▓▓▓████▓╪╪╪╪╪████▓▓▓▓▓██▓╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪███▓▓▓█████╪╪╪╪╪╪█████▓▓▓████╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪▓███▓██████╪╪╪╪╪╪▓█████▓▓███╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪█████████▓╪╪╪╪╪╪╪█████████▓╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪██████▓██╪╪╪╪╪╪╪╪▓█▓▓▓████╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪╪▓██████╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪██████▓╪╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪╪╪▓████╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪▓████╪╪╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪
مامان امیر حسین کوچولو
29 مرداد 91 21:32
سلام این عید فرخنده را به همگی شما عاشقان و دلدادگان صیام تبریک و تهنیت عرض می نمایم X
مامان سید کوچولو
30 مرداد 91 0:19
اخیییییییییییی از این اتفاقها گاهی پیش میاد دل ادم واقعا کباب میشه
مينا مامان ماهان
30 مرداد 91 9:13
سلام اين اتفاق هم ناراحت كننده بود هم خنده دار فكر كنم خودتونم بعدا بش فكر كنيد خندتون بگيره آريان رو از طرف من يه ماچ آبدار كن
لیلا مامان آرمین
30 مرداد 91 11:57
آخیییییییییی چه عذابی کشیده که نمی تونسته بیاد شیطونی کنه. عزیزم. آرمین هم همینطوره. هر وسیله ی صداداری مثل چرخ گوشت غذاساز جاروبرقی رو که می خوام روشن کنم باید خودش خاموش و روشن کنه چنان با لذت نگاه می کنه که انگار اون لحظه دنیا رو بهش دادن.
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
30 مرداد 91 12:15
ماااااااااااااااچ عیدتون مبارک. ممنون که پیش مامیایید
ilijoon
30 مرداد 91 17:24
عيدتان مبارك ان شاالله طاعات وعباداتتون مقبول درگاه حق واقع شده باشه
ilijoon
30 مرداد 91 17:25
آخييييييي نازيييييييييييييييييي عزيزم
ilijoon
30 مرداد 91 17:26
خيلي دوستت دارم عزيزم
ilijoon
30 مرداد 91 17:26
مامان آریام
31 مرداد 91 23:58
الهی بمیرم خاله جون ولی مامانی تو رو خدا مواظب باش...من از چرخ گوشت خیلی میترسم...همیشه آریام رو ازش دور نگه میدارم
نی نی توپولی
2 شهریور 91 17:04
عید شما هم مبارک باشه ممنونم که به من همچنان سر میزنی و مارو شرمنده میکنید ماشاله آریان جون مردی شده برا خودش به هردوتاتون تبریک میگم به خاطر پروژه به این مهمی دوستتون دارم صبا
زینب مامان محمد رضا
5 شهریور 91 17:47
سلام الهی دلم برای آریان سوخت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد