آریانآریان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

آریان جون

خوابهای نازنینم

1391/6/7 1:36
نویسنده : مامان آریان
795 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یه سری از عکسای گل پسری رو تو خواب جدا کردم.اگه دوست دارید ببینید دنبالم بیاید:

فرشته کوچولوی مامان همیشه خیلی خیلی خیلی دوست دارم.عمرمی نفسمی عشقمی اما وقتی تو خوابی یه جورایی خیلی بیشتر دوست دارم نمیدونم چرا.از نگاه کردنت سیر نمیشم.

چه زود میگذره.دلم برای تمام این لحظه ها تنگ میشه روزی که بزرگتر می شی.

تو بخواب نازنینم ....
به جان تمام دلواپسی هایم قسم،
که لحظه ای دیده بر هم ننهم
و نگهبان تمام غزل های بر باد رفته باشم
قول می دهم یک مو نیز از سر قاصدک رویاهایت کم نشود ،
تو بخواب نازنینم ....شب به خیر


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان پارساکوچولو (شاهزاده کوچولو)
4 شهریور 91 7:24
سلام پارسای منم تقریبا هم سن گل پسر شماست به ما سر بزنید و نظر بزنید امیدوارم دوستای خوبی واسه هم باشیم


حتما عزیزم الان میام پیشتون
مامان نفس طلایی
4 شهریور 91 15:38
چقدر جیگر خوابیدی هاااااااااااااا
مامان امیرعلی
4 شهریور 91 23:29
وای خداچه نازه مخصوصاآخریه
مامان آریام
4 شهریور 91 23:56
الهی خاله فدای این خوابیدنت بشم که اینقدر شیرین و معصوم میخوابی هر مدلی بگی خوابیدی جیگر طلا همیشه خوابهای خوب ببینی عزیزم
مامان ایلیا
5 شهریور 91 1:55
وای عزیزم چه عکسای نازی.چقدر نازی تو خاله.هزار ماشاالله.قربونت بشم که مثل فرشته ها ناز و معصوم خوابیدی.
مونا مامان امیرسام
5 شهریور 91 2:24
ای خدااا.ماشاالله چه گل پسری.یعنی شیطنت خالص.من عاشقش شدم خدایی.عکساش خیلی نازن.هرکدومیه جوره.مامانی فکر کنم اریان جون تو مسابقه برنده شد نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ممنون دوست جونم که بهمون سر زدید.درسته آریان برنده شده بود.
سیدمهدی
5 شهریور 91 5:57
سلام میشه سلیقه اتون رو بهم بگی؟؟
shima
5 شهریور 91 13:26
سلام مامانی مهربون من دلنوشته شیمام اگه دوست داری فرزندت رو بهتر تربیت کنی بدو بیا که با مطلبی تحت عنوان تربیت فرزند2 به روزم
مونا (مامان النا)
5 شهریور 91 15:44
جیگرتو عزیزممممممممم قربون اون خوابیدنت دلم برات تنگ شده
مينا مامان ماهان
5 شهریور 91 22:37
الهيييييييييي پاشو ديگه خوابالو
مامان سید کوچولو
6 شهریور 91 0:00
وای خیلی ناز بودن
مامان سید کوچولو
6 شهریور 91 1:01
خیلی وقته شاهزاده کوچولو رو میشناسم و تو قسمت" دوستهای خوبم" اسمش رو اد کردم . راستی نمیخوای اسم پسملی تو عوض کنی


فکر کنم باید همین کارو کنم .همه ست شن با هم.
مامان بهار
6 شهریور 91 17:47
سلام ممنون دوست خوبم که باهام همدردی کردی
دکتر امروز گفت که بهار روزنولا گرفته

انشالله هرچی زودتر خوب شه.
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
8 شهریور 91 10:04
دلم برات آب شد قلمبه ی خوشمزه خدا حفظت کنه.
خاله زینب
8 شهریور 91 19:29
ای جانمـــــــــــــــــ اون عکسه ک لباس سورمه ای داره چقد خوردنیههههههههههههههههههههههه
ilijoon
18 شهریور 91 0:28
اي جانمممممممممممم چقده عكسهاي زيبايي بودند فدات بشم عسلم
منتظر
20 آذر 92 14:23
بهار جان سومین بهار عمرت مبارک امید وارم زندگیت همیشه بهاری باشد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آریان جون می باشد